Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

#8370
JN27
Deltagare

Usch… en riktigt dålig känsla i magen för avslutningen av säsongen… 🙁

Jag hade köpt den här situationen på ett mycket bättre sätt om laget faktiskt var så dåligt att de inte kunnat göra bättre men nu, sett till de senaste omgångarna så har laget själva satt sig i den här situationen genom OERHÖRT mycket slarv. Därför hoppas jag verkligen att de löser krisen oxå..