Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
14/03/2018 kl. 15:58
#8630
Deltagare
NJ har i varje fall tagit fram ”Örebro-modellen” och nu kan dom ha en röd tråd i rekryteringsarbetet och i juniorled. Utöver Hellström så är det inte mycket som lever kvar efter PG vad det kommer till sporten.
Det var PG och klubben som tog beslutet om Örebro modellen.
Inte NJ.
-
Det här svaret redigerades för 8 år, 3 månader sedan av
Personal Jesus.