Svar till: Läktartugg Svar till: Läktartugg Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg 22/03/2018 kl. 10:06 #8758 HenricKeymaster pb_90 skrev: Anton Johansson med hattrick också, Pilö 1+1 också. Riktigt kul! Surt, kunde inte ta mig ner igår pga ”egen” träning. Bara att hoppas att de plockar en seger till så man får fler chanser. För visst är det två borta i Gävle nu?