Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Ja han är absolut duglig för ett tredje backpar. Produktionsmässigt är han ju uppe på en nivå som andra backpar. Dock så havererade väl hans försvarsspel något i mitten av säsongen, men det kan nog tillskrivas backpartnern Backström en hel hel också. Nästa år bör han väl dock ha tagit ett kliv i och med att han har en full säsong i benen. Kan han dessutom vara med på försäsongen en del också så kommer han få jobba upp rörligheten ordentligt!
Det var rätt mycket i den podden som jag inte höll med om när jag lyssnade x) Men kul att dom gör en podd iaf! Sen verkar dom väl ha en del insikt i NJ:s arbete? Eller dom nämner i vajre fall att ”dom vet att han ryckt i den spelaren” osv.
Förhoppningsvis skjuter han också bättre än 2% nästa säsong.
Jag tror personligen att Bartley har potential att vara vår bäste back. Dvs han har det högsta taket, och då räknar jag även in dom som ryktas vara klara. Sen är det en helt annan sak att få ut någons max.
Jo, det fanns en del man inte höll med om. Inget fel i det, men det hade känts seriösare om de t.ex. hade koll på att Olsson har kontrakt. Sen var det inte många namn av potentiella nyförvärven de ville se som jag tror Örebro verkligen har någon chans på att få hit.