Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
07/04/2018 kl. 10:57
#9003
Deltagare
Tycker så galet synd om KHK alltså… Och Bobbo som går ut och tar den intervjun efter.. starkt! Bobbo har ju alltid verkat schysst och bra som person. Lider med honom.
Men grattis Timrå! Det stabila spel och nya fräscha spelsättet har burit frukt.
Håller med. Har haft svårt för Bobbo med tanke på att hans spel inte håller för SHL, vilket han visade i Örebro. Måste ändå säga att han växte nåt oerhört i kvalet och framförallt i den sista intervjun. Oavsett vad man tycker om KHK så är det hans moderklubb och det lär ha slagit extremt hårt för honom. Jag tror exempelvis Mora hade klarat fallet ned i Allsvenskan. I KHK’s fall tror jag inte ens att fallskärmen kommer rädda dem.