Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
14/04/2018 kl. 17:05
#9123
Keymaster
Jocke Andersson lämnar. Tycker det var det enda rätta summa sumarum. Det var en riktig skitvärvning som bara kostade massor med pengar och med en lång skadehistorik. Bra att klubben agerar mot det gamla.
Prestigen steg dem åt huvudet här. Han har aldrig varit en poängspelare på det sättet. Han är en bra hockeyspelare, men ingen förstacenter i SHL. Helt galen värvning som man dessutom visste om att han var skadad…