Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Ja att Jocke lämnar är väl ingen större skräll trots att han hade en fin avslutning. Den skitstormen som skulle komma till NJ vid en förlängning och ytterligare skada hade varit utomjordisk. Sen så undrar jag hur mycket sämre jobb typ Mastomäki hade gjort på hans position istället? Lär vara en viss skillnad men inte galet stor?
Ska bli jäkligt kul att följa sillyn på forwardssidan! Det är ju verkligen endast spetsplatserna som är vakanta. Det känns också som att dom är något riktigt bra på spåren med spelidé och rekrytering. Jag menar, DEN utväxlingen man fick på Hedman.. Dom var inne på att han skulle passa i systemet. Men att det skulle bli så jäkla bra alltså.. Det är så tydligt nu vad som gäller vilket måste underlätta i rekryteringen något enormt.
Ja, jag var också mycket positivt överraskad av Hedmanvärvningen. Vi saknade folks om stred framgångsrikt om ”insidan” och vips, in kommer Hedman och är lite av en inbox-spelare som tar sig in på mål, stör, skymmer och krigar i den heta zonen framför deras mål. Gillar tanken och det faktum att man såg att det var just det vi behövde.