Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

pb_90
Deltagare

Exakt!

Sammanfattning från Adde på svenskafans om NJ ute nu.

https://www.svenskafans.com/hockeyzon/niklas-johansson-om-lagbygget-redan-har-i-helgen-kanske–587928.aspx

Jag tycker att han ger många bra svar och det känns något tryggare. Han verkar vänta på exakt rätt spelare istället för att gå allan-ballan på det hela och ta första bästa som PG gjorde med Petruzalek och Co. Och med Little som enda läckta namn så vet vi att han siktar högt.

Några saker: Man letar två backar samtidigt som man säger ”det finns chans att någon lämnar men inte till KHL eller NHL utan i ett gemensamt beslut.” Är det en indikation på att dom faktiskt försöker bli av med Bartley som det ryktas om?

Sen säger han något märkligt i slutet tycker jag. ” Jag kan säga att vi har spelare som har valt bort alla andra SHL-klubbar men som är lite på ett hopp att kunna få något från KHL. Men det kan jag säga att det inte kommer att hända. De kommer att hamna hos oss.” Är det inte konstigt att gå ut och säga att spelaren hoppas på KHL men inte kommer få det? Och sen samtidigt säga att spelaren kanske släpps i helgen redan? Lite konstigt hanterat men intressant.