Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Jaa Andreas,jag tror att det inte så jättepopulärt att ”finsk ”spelare går till Sverige..det KAN vara en del av orsaken till finska fansens skriverier om sliim..mer patriotiska där, haha som jag håller på finland 100 % vad gäller landslag och Örebro 100% så klart.
Men Örebro har med sliim alla roller.. Tycker absolut att sån roll behövs. Tänk en framför mål som man inte bara kör över utan att det göra ont.Det ska kosta för motståndarna.Sen kommer sk korkade utvisningar men vem fan har inte tagit sådana.Vill minnas att svär varje säsong. Närapå varje match, när ser Örebro att” JÄVLAR VA KORKAT”och det ju innan Liivik.Tycker Örebro varit mästare i allmänhet att ta korkade utvisningar.:)
Håller med Andreas om att saknat hockeysnack.:).Bokade för övrigt idag två plåtar Örebro-fbk i November.Får med mig en värmlänning o fbk fan för o känna trycket i Örebro med lite uppladdning på Engelen..eller ska vi välja annat ställe!?..tips mottages!
- Detta svar redigerades för 8 år, 1 månad sedan av Red and White Karlstad. Anledning: felstavat