Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
13/06/2018 kl. 14:03
#9630
Deltagare
Är det någon som vet hur det går med försäljningen av säsongskort jämfört med den här tiden föregående år?
Hoppas att folk inte tappat suget efter de senaste säsongerna, så att vi fyller arenan även denna.
Två nya abonnemang är kritade, vilket är en självklarhet för mig. Om klubben fortsätter satsa och värvar några intressanta spelare till så tror jag absolut att det kommer visa sig även på försäljningen. Som jag förstår det nu så har det gått trögare än förra året, däremot så kan det säkert brinna till i takt med att fler spelare kommer in.