Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

Andreas
Keymaster

Efter att ha lyssnat på podden med Phil Horsky, som för övrigt var mycket intressant, vad tror ni om att få se honom som Kentas efterträdare efter denna säsong?

Med rätt stöd kanske (några rutinerade herrar som ass). Men kanske borde han börja som assisterande?

Moras tränare tycker jag känns spännande men han signade väl nytt förra säsongen med Mora. Vet ej på hur lång tid dock.

En del har jag sett lyfter Johan Tornberg men jag tycker det känns tveksamt då han har en del i dagens prestation. Vet inte om vare sig backspel eller försvarsspel utvecklats under honom

Den intressantaste tränaren från AS tycker jag är Västerviks. Trots mediokert spelarmaterial och i en klubb med dålig ekonomi har han gjort det ruggigt bra både förra och denna säsong så här långt. Vet att han även är mycket populär i spelartruppen där.

Men helst vill jag ha Roger Melin, hans kontrakt med AIK går väl ut efter denna säsong? Blir det inte SHL för dem vill han nog röra på sig.

Melin har en väldigt bred roll i AIK. Inte riktigt bara tränare. Om jag inte missminner mig var det precis vad han ville ha och tanken att han lämnar AIK känns lite främmande för mig just nu.