Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
För övrigt!
Jag kände mig nästan lite barnsligt glad över Anttilas succe i VM. Kapten och tvåmålsskytt i finalen. Sen kändes det ballt med Sallinen också givetvis och Manninen också.
Håller verkligen med. Sjukt kul att de ändå fått den utveckligen de fått och att Örebro på något sätt varit bidragande till det. Däremot stör jag mig å det grövsta på alla teorier om hur han önskats eller inte hos oss.. Men det är klart, media tar väl de chanser de får att spotta lite på oss.
Exakt!
Anttila uppskattades väl i princip av alla Örebroare? Men dom flesta fattade ju att han var för dyr för att vara kvar typ? Lite så kom ju fram i Aftonbladets intervju med Pontus Gustafsson om Anttila också.
Väldigt märkliga slutsatser som många journalister drar direkt som ”inte uppskattad”, och ”flopp” m.m. Han var jäkligt uppskattad men för dyr helt enkelt. Liiiite samma sak kan man väl säga om Sallinen egentligen, svårt att inte gilla honom samtidigt som han kanske skulle ha behövt leverera lite mer poäng för att göra skäl för hela lönen.
Manninen var ju bra rent generellt, men att han skulle steppa upp så här på KHL-nivå och även på VM-nivå trodde jag nog inte. Jääääääklar va bra han har varit.
- Det här svaret redigerades för 5 år, 5 månader sedan av pb_90.