Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

pb_90
Deltagare

Just nu går man verkligen på moln. Helt otroligt hur fint laget presterar och spelar.

Man hoppas ju verkligen att det inte kommer någon dipp, men det måste det väl göra någon gång eller?

En dipp kan se ut på många olika sätt. För vår del så är det fina just att en eller två kedjor kan dippa en match i taget. Vi har ändå en bra chans tack vare de två andra kedjorna och Furch på något sätt. Och det är sjukt positivt att Pilö har kommit in och sett så pass bra ut. Sätter jag in Pilö i gamescoren också så hamnar han på 8:e plats/GP (om jag tweakar till de två matcherna han faktiskt fått istid i) och 4:e plats/60min! Otroligt bra första matcher som såklart inte kommer hålla.

Om vi ligger bra till i slutet av säsongen, fan. Då tycker jag att NJ kan nypa till på en toppback om han får chansen. Tänk om vi skulle kunna trycka in en 1D eller 2D till och få en monsterbredd även där? Eller så sparar vi lite pengar.. men man vet ju aldrig när en sådan chans kommer igen 😉

Sen så kan en faktor självklart vara att andra lag underpresterar hittills. Men vi har ändå kommit igenom 27% av säsongen. Det känns ju som att en placering bland de åtta bästa är given (peppar peppar).

Underbart.