Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Frågan är om det finns någon som hävdar sin egen förträfflighet högre än Hans Abrahamsson på Sportbladet? Man blir ju tokig.
Hoppas Örebro spelar så in i helvete bra i resterande av serien och sedan i slutspelet så att han får fel i alla tips han någonsin haft gällande oss.Han rankar alltså 14-3 SJUA i SHL?! Jag blev fan arg.
Det var Tomas Ros, hans namne när det kommer till ovan nämnt och även kollega i deras podd. Och det är just där jag menar att de spyr ut sin egen förträfflighet varje vecka. Det blir lite osmakligt kan jag tycka.
Dock så kan jag hålla med Ros till viss del om än väldigt lite
”Men det saknas en nivå i röststyrkan och kreativiteten i ramsorna. Blir lite familjärt, trevligt och det är väl bra på något sätt. Men det piskar inte igång känslor mot motståndarna eller domarna och det är det som en hemmaplan ska göra för att skapa en extra fördel.”
Jag tycker det är bra nivå på röststyrkan, däremot blir det väldigt mycket samma. Det skulle vara kul med lite nytt från ståplats nån gång och kanske lite mer taggade ramsor. Hade vi dock haft en större kapacitet på ståplats så tror jag inte att att betyget hade blivit detsamma med tanke på vilka han har på platserna ovanför.