Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
09/06/2020 kl. 17:49
#16186
Deltagare
11 forwards på kontrakt.
Bör innebära 3 till in. NE sa tidigare att två till skulle in men det var ju utifrån befintlig trupp.
Kan ju också vara så att någon utav Boucher, Stoa eller Harper förlänger.
Som PB sa nedan kanske man vill spela baggen som forward. Då har vi ju Leino, Eklind, Mastomäki och Rensfeldt på kontrakt. Kanske man vill ha 1 till där ändå och sen 2 forwards. Spännande att följa det här alltså.