Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

#16272
Andreas
Keymaster

Fan vad skönt att Näkyvä skrivit på för tre år!

Bra jobbat

Grymt verkligen. Han var otroligt bra fram tills det tråkiga. Stark förlängning av klubben!