Svar till: Läktartugg Svar till: Läktartugg Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg 02/08/2020 kl. 18:23 #16272 AndreasKeymaster Personal Jesus skrev: Fan vad skönt att Näkyvä skrivit på för tre år! Bra jobbat Grymt verkligen. Han var otroligt bra fram tills det tråkiga. Stark förlängning av klubben!