Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Ja det här känns riktigt bra faktiskt. Trodde inte på tre segrar denna vecka. Spelet ser överlag väldigt bra ut.
Tuff vecka som kommer, men inte omöjlig. Frölunda blir svår förstås, men Brynäs borta är ingen omöjlig uppgift även med ett försvagat lag.
Ja verkligen! Jag måste verkligen hylla vår backsida lite extra.. alltså vad är det för backsida vi har egentligen?!
Näkyvä – Har över 60% i CF på sina nio matcher och hoppar in och tar över 20min/match direkt.. han är ett monster.
Rissanen – Börjar med Näkyvä vid sin sida få in samma pondus som i början ifjol. Alltså.. han gör inte ett fel och är verkligen iskall rund egen kasse och hittar bra förstapass nästan hela tiden. Står rätt i princip jämt..
Salo – Så sjukt kul att titta på. Hittar fram med bra förstapass mest hela tiden.. Att han är 22år känns helt sjukt!
Andersson – Jag måste säga att jag tycker att han har varit förjävla bra hittills den här säsongen. Tycker att han ser mycket bättre ut än hans debutsäsong då han var en rejäl överaskning. Poängen trillar in stabilt också! +10 i +/- också.. han har verkligen blivit en mycket mer komplett back!
Backström – Vilken utveckling.. Så jäkla stabil? Han har blivit så otroligt mogen i sitt spel.
Warg – Sjukt hur han har kunnat växla upp i 30års-åldern. Det trodde jag verkligen inte men han känns grymt stabil och hans puckhantering känns som att den har tagit tre kliv framåt?!
Pilö – Ser mycket mer mogen ut än vad man skulle kunna begära?