Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Håller med om att det kan vara ok att starta med 7 backar så att Forsberg får chansen att visa upp sig, men ja det är en chansning ifall nån eller flera blir skadade, speciellt ifall vi även är lite tunna framåt. Sen har vi ju inga dussinbackar i övrigt så nån som kan utvecklas ser jag bara som postivt!
Såg att nån gärna vill ha en Rask-typ men bättre målskytt. Ja, kanske att han brände några lägen men det gjorde väl även Kovacs/Abols? iaf Rask var väl 6 bästa målskytt i Örebro och då var det ovanligt många som gjorde väldigt många mål. Men visst jag önskar också nån ännu bättre, men får vi nån som gör 9 mål och 16 assist så är jag nöjd!
Men med det sagt, kan vi få in folk som passar en andralina så blir jag supernöjd, men magkänslan säger mig nog att det är max 1 sån spelare påväg in…hoppas jag har fel! Sen behöver det inte vara en spelare jag känner till vid namn… de flesta utlänskaspelare vi tar in har jag noll koll på, men tidigare säsonger har ju de flesta gått överförväntan sen NJ tillträdde!