Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Ja backsidan är helt sjukt värdelös… Ingen kan följa med upp i anfallen och ingen kan leverera klockrena förstapass osv.. Ska dom behålla någon så handlar det enbart om vem som är minst sämst för minst pengar.. och då kan det väl tyvärr bli Bobbo ändå……..
Dessvärre är Bobbo en av de bättre betalda i laget vilket stör mig så oerhört. Han är verkligen klapprutten och jag gillar inte att hänga ut enskilda personer. Han håller för Allsvenskan men verkligen inte i SHL. Jag hoppas man bryter med honom och ett gäng andra.
Va?! Isåfall är det ju helt stört?! Jag kan helt omöjligt tro det.. är du helt säker? Han kan väl inte ha fått mer pengar än Motin som har mellan 80-120kkr/mån? Bobbo har ju aldrig bevisat någonting.. eller.. inget bra iaf. Det kommer att behöva lättas på plånboken för att knyta åt sig någon riktig toppback!
Och med tanke på det skrala utbud som finns på svenska toppbackar hoppas jag dom scoutar någon skön transatlant ordentligt. Sondell är jag ytterst osäker på.. Han borde dominera i österrikiska ligan. Nu har ju snart Dominic Heinrich gått förbi honom liksom! Och han kommer säkert att kräva en hel del cash ifall han flyttar tillbaka till Sverige.