Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

Orebro Center
Deltagare

Örebro är alltså bättre än Växjö i 50 minuter av 60. Sedan räcker det att Växjö är bättre i 10 så omvandlas 2-0 till 2-2 för att sedan omvandlas till Växjö-seger. Fanns ju inte ens på kartan innan. Gillar offensiva utvisningar som Hudacek verkligen tog för laget på slutet. Tycker man skall införa böter för det internt

Det måste de väl ha? Trodde alla lag hade ”böter” som går till en lagkassa.

Ja, jag har egentligen ingen aning. Antog bara att de inte har böter för dåliga utvisningar.

Håller med om Lessio från er andra. På ett sätt en rätt skön lirare men som också har både teknik och skridskor i sig. Hans förspel till Franzens mål var lysande. Han bidrog också indirekt till 2-0 genom att tvinga Växjö ta en utvisning när han gick rakt på mål.

Hade kanske förväntat mig mer slugging framför mål efter den beskrivning vi fick innan. Alltså att han skulle vara mycket mer med framför mål och böka på returer och annat. Behåller honom gärna i laget givet att Niklas ”kan få ordning” på honom. Dock inte till vilket pris som helst. Och frågan är väl om det ens finns på kartan att få honom till ”rätt pris” med tanke på den lön han förmodligen hade i KHL.

Men om han vill utvecklas till en mer total och bättre spelare, vilket han antydde före ankomst, tror jag han skulle tjäna på att stanna givet att han är lyhörd och ödmjuk inför uppgiften.

Personligen gillar jag honom och har honom hellre med oss än emot oss

• Det här svaret redigerades för 4 år, 7 månader sedan av Orebro Center.
  • Det här svaret redigerades för 4 år, 7 månader sedan av Orebro Center.