Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
29/05/2016 kl. 21:23
#387
Keymaster
Bra förstapass känns givet. Vi behöer någon med bra blick. Sedan är jag kluven. Egentligen skulle jag ju vilja ha en vass offensiv och en stabil defensiv, men om jag bara måste välja en av de egenskaperna har jag svårt att välja. Jag känner mig nämligen inte helt lugn med vår defensiva styrka. Man ska ju bygga bakifrån säger de, så bra förstapass samt defensivt lagd får det väl bli isf. Namn? Ingen aning… 🙂