Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
Pudas har rapporterats klar för SAIK, men annars skulle jag också lätt ha velat se honom i ÖHK. Känns som man får mycket för pengarna.
Sweatt, Sallinen och Lööv har jag hört redan är klara.. men det är av en som har hört av en annan som hört av en annan osv.. Men rimligtvis borde man kunnat ha presenterat Sweatt annars? Om han inte vill vänta för att se om det kommer något KHL-erbjudande eller något. Kanske finns lite sånna klausuler?
Men Sallinen och Lööv känns ju ändå rätt spännande. Sallinen har väl inte lyckats speciellt bra i AHL men kändes som att han hade sparkapital när han var här senast. Om vi kan locka honom kanske vi kan locka brorn hans sen också? Lööv är jag liiiite kluven till, siffrorna tyder ju på att han gått i stå i AHL och kanske inte fått den utvecklingen som man hoppats på. Men å andra sidan så kan han ha halkat ner i hierarkin på spelare dom vill satsa på bara. Spännande hur som helst.
Sweatt då? Känns som han har riktigt hög kapacitet. Fattas bara lite grymma kedjekamrater vilket det var sparsamt med uppe i Luleå.