Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
För övrigt! Tycker att Ekbom skötte sig rätt bra på blå i PP eller? Var lite kul att han fejkade skott jämt innan han passade men tycker att han levererade bra passningar osv.
Han tappade väl ut 3 – 4 puckar i PP också
Kändes som passningsspelet var ganska uselt igenom hela matchen dock. Mycket pass på skridskor och i knähöjd
Mja, klart han tappade ut några puckar men det berodde också på att passningarna inte var jättebra. Jag tycker nog att han skötte det över förväntan i varje fall och hans passningsspel på små ytor kändes inte så tokigt.
Sen så lär man väl ha någon som kan dänga iväg lite bättre direktskott än Ekbom såklart, men tycker som sagt att han skötte sig bra.
Spinkarna hade ingen lätt match igår. Vad tror ni? Signades dom lite väl tidigt?
Tycker du inte att det är lite tidigt att döma ut dem efter en match? Som dessutom var träningsmatch..
Vart ska de visa upp sig om inte träningar och träningsmatcher? Så fort det har blivit lite bättre motstånd än tyska lag tycker i alla fall jag att de har försvunnit från isen.
Menar du förutom målet och assisten mot Rögle då eller? Jag tycker de har bidragit på en fullt godkänd nivå. De är troligtvis ganska billiga och presterar hittills på en högre nivå än vad de är inköpta för (om jag får gissa) har absolut ingen koll på löner eller prislapp på de två alls.
På så sätt var det en smart investering. Jag tror de kommer höja sig rejält.
Aja om vi ska bedöma insats efter antal poäng kanske vi borde ta in Dominque Heinreich igen, han gjorde ju ganska hyggligt med poäng om man kollar på speltid.
Gud vilket korkat sätt och se på prestation.