Svar till: Läktartugg

Svar till: Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg Svar till: Läktartugg

JN27
Deltagare

Andreas

”Man kanske ska kolla lite på Mattias Karlin? Tycker det var ett helt galet beslut av Mora.”

Håller helt med dig, jag känner folk i Västervik och de förstår inte alls hur Mora kunde sparka honom. Västervik tog han ju från Div II till nära nog topplag i AS. Dessutom var han mycket populär i spelartruppen.

Men helst skulle jag vilja ha in tränaren som tog Mora till SHL, har glömt hans namn.

Iofs är det ingen större idé att spekulera ännu, känns inte alls säkert att vi spelar i SHL nästa säsong.

Jeremy Colliton. Han är ju med all säkerhet drömvärvningen för många lag. Dock valde han ju aktivt att flytta tillbaka till Nordamerika. Oklart om han är aktuell för ett jobb i SHL.

Jag skäms oerhört över att jag förlorar min optimism efter förluster, men det som stör mig är att förlusterna ofta kommer från ingenstans. Vi var på rätt väg sen bara sket sig allt. Nu vet man ju inte hur länge det här håller i sig.

Ikväll vinner vi inte, det är jag redan helt säker på. Bara att hoppas att Mora och Karlskrona förlorar, kan leva med att vi har Rögle i hasorna.