Svar till: Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg › Svar till: Läktartugg
När Williams kommer in åker Hudacek ut. Rätt säker på det.
Sen angående Manninen. Man ska verkligen inte förringa hans defensiva arbete i egen zon alltså. Han är ofta nere och hjälper till och överbelastar, sjukt aktiv i försvarszon. Med Libor får man in en spelare som tycker det är gott med te liksom.. för stora kontraster!
Tror inte Sundblad kommer att peta den backen som borde petas… Ekbom och Arnesson är väl dom två backar som kanske har tappat absolut mest efter nyår. Dåliga i egen zon och obefintliga framåt. Ekbom borde väl dock vara en av dom som brinner mest för att hålla kvar laget. Bartley har väl också börjat se mindre och mindre engagerad ut. Kan han lyftas av en annan nordamerikan eller kan han vara en av dom som bänkas?
Arnesson verkar ju ha tappat det efter sin skada. Han är dock inte hälften så dålig som Ekbom. Det enda Ekbom gör är att han täcker skott. Backström, Hellström och Ekbom är dom jag anser hänger löst och borde petas. Däremot så tror jag ju som jag skrivit tidigare att Ekbom räddas av att han är Kapten. Men den rollen kan Jocke eller Arnesson ta istället.
- Det här svaret redigerades för 6 år, 7 månader sedan av JN27.