Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 4,776 till 4,800 (av 13,267 totalt)
  • Författare
    Andreas
    Keymaster

Tre underbara pinnar och andra resultat fortsätter att gå rätt väg.

Slutspel inom räckhåll nu, men det är verkligen bara ren och skär bonus i dagsläget.

Fjärdekedjan fortsatt magiskt bra.

Personal Jesus
    Deltagare

Alla resultat gick vår väg idag😀

Henric
    Keymaster

Underbara poäng!

pb_90
    Deltagare

Och Linktöping fortsätter att torska.

Brynäs och Linköping har EXTREMT kass form. Ska vi lyckas med det STÖRT omöjliga?

Laget har verkligen gett sig själva en chans i varje fall!

pb_90
    Deltagare

Fjärdekedjan bäst IGEN… Helt galet vilket tryck dom får gång på gång! Glenn bör absolut få ett nytt kontrakt, ser fan giftig ut han också.

SÅ JÄVLA SKÖNT!

Andreas
    Keymaster

Ungarna i extas! De älskade att det var så trångt på stå. 🙂

Kul! 🙂

Henric
    Keymaster

Ungarna i extas! De älskade att det var så trångt på stå. 🙂

Personal Jesus
    Deltagare

Btw, jag tror ni får se mig på isen imorrn i pausen med ett helt gäng målisar. 🙂 Då får 14-3 hänga kvar och peppa framtidens keepers lite. 😉

Du får visa våra målvakter hur jobbet skall göras:)

Jag är redo att glida ut om det skiter sig. 😀

Bunkersnack alltid redo.

Henric
    Keymaster

Jag var närmast spelarbåsen. Killen på motsatta sida hade blivit utsatt för en ”tejpad skena”-kupp, men klarade det galant ändå! Syndaren är ej funnen. 😀

Henric
    Keymaster

Henric: blandat killar och tjejer?

Yes, 3 tjejer och så min son med skitlång blond frilla. 😀

Andreas
    Keymaster

Henric: blandat killar och tjejer?

Henric
    Keymaster

Btw, jag tror ni får se mig på isen imorrn i pausen med ett helt gäng målisar. 🙂 Då får 14-3 hänga kvar och peppa framtidens keepers lite. 😉

Jag är redo att glida ut om det skiter sig. 😀 Blir mer lyteskomik än bländande MV-spel isf…

Personal Jesus
    Deltagare

Henric
    Keymaster

Inte ofta man håller på Rögle, men idag hoppas jag de håller i. Och att Juvonen kommer ner till en mänskligare nivå…

Henric
    Keymaster

Ska se den på ett eller annat sätt. Vore bra synd om den inte ens kom hit, men samtidigt är det väl en aningen smal film.

Hoppas på DVD-release iaf. Såg att de inte hade NHL-licens (fejkad Red Wings-logga på tröjan) det kan ju försvåra också. Men den borde gå att få tag på ändå kan man hoppas.

Andreas
    Keymaster

Ska se den på ett eller annat sätt. Vore bra synd om den inte ens kom hit, men samtidigt är det väl en aningen smal film.

Henric
    Keymaster

Man hoppas på en Sverigelansering:

Andreas
    Keymaster

Coolt 🙂

Henric
    Keymaster

pb_90
    Deltagare

Arnesson lär väl inte bli kvar när han säger så där till NA eller? Låter som att han är sugen på att få bättre betalt än vad optionsåret i ÖHK skulle ge honom.

Comeback till DIF kanske?

Jag tolkar det mer som att han inte tänker på att kontraktet går ut, utan mer vill fokusera på spelet. Tror mycket väl att han kan bli kvar och har inget emot det heller.

Glenn har ju varit ett frågetecken men nu känns det som att han bör vara given att förlänga med eller? Kedjan med han, masto och Bouchér ska ju verkligen inte splittras.

Möjligen, och att han inte vill bränna några broar. Men att säga ”det finns SHL-intresse”.

Vad det gäller Glenn så borde han väl kunna få nytt. Det enda jag kan tänka mig är om man vill ha någon ny där för att utveckla mer, men fjärdekedjan har ju varit vår bästa kedja här ett tag typ.

JN27
    Deltagare

Arnesson lär väl inte bli kvar när han säger så där till NA eller? Låter som att han är sugen på att få bättre betalt än vad optionsåret i ÖHK skulle ge honom.

Jag tolkar det mer som att han inte tänker på att kontraktet går ut, utan mer vill fokusera på spelet. Tror mycket väl att han kan bli kvar och har inget emot det heller.

Glenn har ju varit ett frågetecken men nu känns det som att han bör vara given att förlänga med eller? Kedjan med han, masto och Bouchér ska ju verkligen inte splittras.

pb_90
    Deltagare

JN27
    Deltagare

Mora åker på dyngtorsk och Brynäs torskar. Helt fantastisk kväll.

Elbowing
    Deltagare

Låter märkligt?

Mitell var det ju snack om tidigare?

Och i samma rykte så, Högberg blir målvakt till nästa säsong? Det låter ju något rimligare, gärna med bra backup.

Själv hoppas jag att man behåller nuvarande tränare,
    Tycker att det känns som NE,Jörgen och Löwdahl börjar få ordning på både spelet och gruppen.
    Eller vad tycker ni?

Mja, Löwdahl lär väl ta ett kliv tillbaka efter säsongen och göra plats till en backcoach? Jönsson kan få ta över forwards igen och om dom väljer att fortsätta med Eriksson så är det helt okej för mig.

Jag så kan det nog bli,glömde bort att vi inte har någon riktig backcoach längre. Vi får väl hoppas att Löwdahl återkommer om några år.

pb_90
    Deltagare

Låter märkligt?

Mitell var det ju snack om tidigare?

Och i samma rykte så, Högberg blir målvakt till nästa säsong? Det låter ju något rimligare, gärna med bra backup.

Själv hoppas jag att man behåller nuvarande tränare,
    Tycker att det känns som NE,Jörgen och Löwdahl börjar få ordning på både spelet och gruppen.
    Eller vad tycker ni?

Mja, Löwdahl lär väl ta ett kliv tillbaka efter säsongen och göra plats till en backcoach? Jönsson kan få ta över forwards igen och om dom väljer att fortsätta med Eriksson så är det helt okej för mig.

Visar 25 inlägg - 4,776 till 4,800 (av 13,267 totalt)