Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 2,426 till 2,450 (av 13,266 totalt)
  • Författare
    Henric
    Keymaster

Stålbad på G. Inte bara för SHL-klubbarna. Återstår att se vad som står kvar när röken lägger sig.

Andreas
    Keymaster

Andreas…Mållgan fick alltså en biljett av dig, du är en snäll man:)

Ibland måste man vara lite storsint 😉

Personal Jesus
    Deltagare

Andreas…Mållgan fick alltså en biljett av dig, du är en snäll man:)

pb_90
    Deltagare

Har också köpt! Känns som att det kan komma in en del stålar ändå!

Kom igen nu!

Elbowing
    Deltagare

Det blev några biljetter här också
    Hoppas nu vi kan fylla upp bunkern😃

Andreas
    Keymaster

Försökte lägga in en länk till ÖHK men ser ej att den kom in, så försöker igen.
    https://www.orebrohockey.se/artikel/9a3fak7vu-3afc1/hur-manga-behrn-arena-kan-vi-fylla

Jag och mina ”kompisar” har handlat redan 🙂

Elbowing
    Deltagare

Försökte lägga in en länk till ÖHK men ser ej att den kom in, så försöker igen.
    https://www.orebrohockey.se/artikel/9a3fak7vu-3afc1/hur-manga-behrn-arena-kan-vi-fylla

Andreas
    Keymaster

Jag har börjat laborera lite med SportsPress inför nästa säsong. Jag hoppas kunna använda det för både tipset och förenkla för oss i allmänhet och snygga till artiklarna lite, men det är bra massivt vid en första anblick.

Personal Jesus
    Deltagare

Får lov att gratulera!!!
    Segerbild/skål när muggen anlänt:)

• Det här svaret redigerades för 6 år, 6 månader sedan av Personal Jesus.
    Andreas
    Keymaster

Jag och frugan garvade högt åt det när du skickade resultatet. Det var inte väntat. Trodde TJ skulle segla igenom det här.

pb_90
    Deltagare

Började garva lite när jag uppdaterade tabellen och ditt namn ploppade upp först Andreas… du har ju harvat i mitten hela serien och så världens tokrusch i slutet! 😉

Och sen så var det lite kul hur du ska annonsera ut dig själv som vinnare på din egen sida! Du skötte dig galant! Väldigt bra gissat måste jag säga.. många +-1:or!

JN27
    Deltagare

Riktig jävla bonnröta på den Andreas!

pb_90
    Deltagare

Jag vill tacka alla som deltog. Jag ska skänka er en tanke när jag dricker ur min vackra mugg.

Bonnröta! B-)

Andreas
    Keymaster

Jag vill tacka alla som deltog. Jag ska skänka er en tanke när jag dricker ur min vackra mugg.

pb_90
    Deltagare

Poänggissartävlingen är avgjord! Det hände rätt mycket med placeringarna i slutet! MÅÅÅÅÅnga poängsnitt som inte höll i sig sista kvarten. Resultat redovisas inom kort! 😉

pb_90
    Deltagare

Vad tycker ni om nya finnen, Robert Leino?

Känns spontant spännande! Hittills så har vi ju ett skapligt track record vad det kommer till finska lirare!

Personal Jesus
    Deltagare

Vad tycker ni om nya finnen, Robert Leino?

Elbowing
    Deltagare

Jag hoppas att matcherna spelas om det så blir utan publik, visst fan är det tråkigt utan publik men jag tycker att alla placeringar ska spelas om. Vi har fortfarande chans på guld 😜 och jag vill inte se Leksand klara sig kvar på ett bananskal.
    Och jag hoppas dom kan komma på ett sätt att få in pengar till klubben på, som tex soffbiljetter eller swish.

JN27
    Deltagare

Jaha. Det var det. Av allt att döma är säsongen numera slut, såvida inget oförutsett händer så lär inte säsongen spelas vidare. Jag vill iallafall inte se hockey i den form vi fick se igår. Det var läskigt och obehagligt mest. Man förstår ju verkligen betydelsen av supportrar.
    Summa sumarum så har ju Örebro överträffat allas förväntningar och gjort en riktigt bra säsong. Trots att det troligtvis är slut nu så bör man ändå känna sig ganska nöjd över vad denna säsong blev iallafall?

JN27
    Deltagare

Alltså… Örebro är 10x bättre än Brynäs. Men ändå så åker Örebro på två rätt billiga utvisningar och får inte med sig något. Den på Kovacs är ju helt sjuk.. han vinner ju ingenting på det och det är en liten touch.. Det ÄR inte samma bedömningar… Så jävla tröttsamt

Domarna måste vara konsekventa 💩

pb_90
    Deltagare

Alltså… Örebro är 10x bättre än Brynäs. Men ändå så åker Örebro på två rätt billiga utvisningar och får inte med sig något. Den på Kovacs är ju helt sjuk.. han vinner ju ingenting på det och det är en liten touch.. Det ÄR inte samma bedömningar… Så jävla tröttsamt

Andreas
    Keymaster

Andreas…Mållgan vill också ha biljett:)

Han är från Göteborg. Han kan gott vara utan 😛

Personal Jesus
    Deltagare

Andreas…Mållgan vill också ha biljett:)

JN27
    Deltagare

Jag har förlängt mina säsongskort för lördagens match. Jag ser hellre att matchen spelas än att de betalar tillbaka pengarna. Vet inte hur andra känner, men jag vill verkligen se det här laget gå loss i ett slutspel och om det som krävs är att betalar hemifrån så får det väl vara så. Det var pengar jag redan lagt undan för det ändå.

Tänker på samma sätt som du. Jag kommer inte kräva någon ersättning tillbaka i vilket fall.
    Detta är ingenting klubben eller vi kunnat påverka, varför det skulle kännas konstigt.
    Däremot kan ju exempelvis Cmore sänka kostnaderna för de som vill se sitt lag spela.
    Förr hade man ju möjligheten att köpa abonnemang för sitt lag. Det går ju inte längre vad jag vet, varför jag kör på hela skiten och det kostar ju sin beskärda del såklart.

Andreas
    Keymaster

Jag har förlängt mina säsongskort för lördagens match. Jag ser hellre att matchen spelas än att de betalar tillbaka pengarna. Vet inte hur andra känner, men jag vill verkligen se det här laget gå loss i ett slutspel och om det som krävs är att betalar hemifrån så får det väl vara så. Det var pengar jag redan lagt undan för det ändå.

Visar 25 inlägg - 2,426 till 2,450 (av 13,266 totalt)