Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 4,476 till 4,500 (av 13,266 totalt)
  • Författare
    JN27
    Deltagare

Kan tänka mig att Enroth får stå åttondelen ut. Därefter kan de switcha lite mellan matcherna om vi skulle gå vidare.

Henric
    Keymaster

Är det bara jag som är lite nervös över Enroth?

Hur många matcher till kommer han orka?
    hur motiverad är han över slutspel när han själv gick ut och sa att han ville spela i trekronor
    Ska Kippie (kilpeläine eller hur man stavar det) helt plötsligt få hoppa in i ett slutspel?

Näää, jag är lugn. Han är en tävlingsmänniska, han går igång på det här. Riktigt skyltfönster för honom och han har ju alla möjligheter att visa upp sig. Visst, formen kan svika, men det är bara att köra. Vi har allt att vinna. Vi skulle ju egentligen kvalat för att överleva. 🙂

D.O
    Deltagare

Är det bara jag som är lite nervös över Enroth?

Hur många matcher till kommer han orka?
    hur motiverad är han över slutspel när han själv gick ut och sa att han ville spela i trekronor
    Ska Kippie (kilpeläine eller hur man stavar det) helt plötsligt få hoppa in i ett slutspel?

pb_90
    Deltagare

Är det inte liiiiite märkligt att VD-MJ uttalar sig så pass försiktigt om Peter Andersson-ryktet ändå? Dvs ”Vad gäller ryktena runt Peter Andersson finns inte mer att säga än att han har kontrakt med Malmö ett år till, och att det spekuleras väldigt mycket så här års. Det är inget vi i klubben kan eller vill lägga något fokus på.”

Om det hade varit noll procents chans så lär det väl snarare ha låtit ”Det finns inte en chans?” eller något? Kanske jag som tolkar in för mycket också fast jag inte vill.. x)

Sen har tydligen Niklas Eriksson kontrakt även över nästa säsong så att han blir kvar i laget är säkert i varje fall. Att det ska vara så svårt att ha koll på det alltså x)

Henric
    Keymaster

Min amatörpsykologiska analys är att de är bittra för att de ”bara” är sportjournalister.

pb_90
    Deltagare

Varför är hockeysveriges såkallade experter så jävla vidriga mot Örebro för? Det peakas ju hej vilt helatiden tycker jag. Vad är det Örebro som förening har gjort för ont? Lyssnade på Hockeystudions skitpodd när de diskuterade åttondelarna. Det var ju ett haveri av guds nåde.

Sluta lyssna på skiten. Hockeystudion är det klart sämsta skit som producerats om hockey de senaste 34-åren.

Det enda dom gör är att sitta och klaga på saker, dom producerar enbart skit själva och är bittra över allt. Så meningslösa att lyssna på.

Jag tycker att SHL-podden är en frisk fläkt med Mårthen Bergman. Han, Arlbrandt och Fimpen tycker jag ofta har en god stämning och ser på hockey på ett mer positivt sett än de kvällstidningsskadade lirarna på Aftonbladet.

Jo jag vet och det har jag också tyckt länge men man konsumerar ju hockey nu när man är så sjukt nördig och inte får nog. Men nu fick jag nog. Jag stängde av för att jag inte ens klarade av att lyssna. De talar ju bara utifrån vad de själva vill och inget annat. Antingen ska det vara derbyn eller lag som är bäst i Sverige trots att de spelar i Play in, annars får det vara.

Exakt, dom köper ju ALDRIG verkligheten för vad den är, utan gnäller ALLTID över hur det skulle kunna vara istället. Det blir så jäkla tröttsamt att lyssna på… sämst

JN27
    Deltagare

Varför är hockeysveriges såkallade experter så jävla vidriga mot Örebro för? Det peakas ju hej vilt helatiden tycker jag. Vad är det Örebro som förening har gjort för ont? Lyssnade på Hockeystudions skitpodd när de diskuterade åttondelarna. Det var ju ett haveri av guds nåde.

Sluta lyssna på skiten. Hockeystudion är det klart sämsta skit som producerats om hockey de senaste 34-åren.

Det enda dom gör är att sitta och klaga på saker, dom producerar enbart skit själva och är bittra över allt. Så meningslösa att lyssna på.

Jag tycker att SHL-podden är en frisk fläkt med Mårthen Bergman. Han, Arlbrandt och Fimpen tycker jag ofta har en god stämning och ser på hockey på ett mer positivt sett än de kvällstidningsskadade lirarna på Aftonbladet.

Jo jag vet och det har jag också tyckt länge men man konsumerar ju hockey nu när man är så sjukt nördig och inte får nog. Men nu fick jag nog. Jag stängde av för att jag inte ens klarade av att lyssna. De talar ju bara utifrån vad de själva vill och inget annat. Antingen ska det vara derbyn eller lag som är bäst i Sverige trots att de spelar i Play in, annars får det vara.

pb_90
    Deltagare

Haha Brandan Shinnimin blir avstängd två matcher för att ha pekat finger?! Ska dom VERKLIGEN bjuda oss på det helt gratis? xD

Helt sjukt muppigt…

pb_90
    Deltagare

JN27
    Deltagare

Henric
    Keymaster

Haha, wow! Bonushockey! Det trodde jag inte, men efter den här avslutningen är de väl värda det.

pb_90
    Deltagare

Otroligt… helt jäkla otroligt. HUR KAN MAN AVSLUTA SÄSONGEN SOM ETT MONSTER?! Men det hade aldrig gått utan Brynäs och Linköpings känsla för värdelöshet! TACK!

JN27
    Deltagare

Fyfan vilken pers.. jag förutspådde att det skulle gå åt helvete igen och då gick det bra. Ska fortsätta på det spåret. Växjö går att slå, hoppas verkligen vi kan göra det igen.

Andreas
    Keymaster

VI ÄR I SLUTSPEL! TACK BRYNÄS! TACK LINKÖPING! Det här hade aldrig gått om ni inte varit så värdelösa!

pb_90
    Deltagare

Så. Jävla. Skönt! Tack Frölunda och tack HV! Så jävla kul att knäppa Brynäsarna på näsan!

Personal Jesus
    Deltagare

Vi är klara:)

pb_90
    Deltagare

Fan Rissanen typ bästa back idag

pb_90
    Deltagare

FRÖÖÖÖLUUUNDAAAA!

pb_90
    Deltagare

Måste vara en jäkligt go känsla hos Brynäs nu. När dom vet att en pinne kommer räcka för slutspel. Faaaaaan!

Hoppas dom mentalt bajsar ner sig av möjligheten som har uppdagats och släpper in tolv mål i sista… För vi lär inte vända det här! :/

JN27
    Deltagare

Måste vara en jäkligt go känsla hos Brynäs nu. När dom vet att en pinne kommer räcka för slutspel. Faaaaaan!

pb_90
    Deltagare

Bra Jere! Jääävligt viktigt

JN27
    Deltagare

Örebro slarvade bort slutspelschansen. Bra gjort i en så sjukt viktig match.

• Det här svaret redigerades för 7 år, 6 månader sedan av JN27.
    pb_90
    Deltagare

Allt hänger på frölunda. Vi har inte en chans den här matchen känns det som. Malmö är sjuuukt tunga

JN27
    Deltagare

Brynäs kommer gå ut extremt taggade i tredje då de vet att det räcker med en poäng för dom. Det är nog tyvärr kört.

JN27
    Deltagare

Den här matchen har vi redan förlorat. Bara att förlita sig på resten nu.

Visar 25 inlägg - 4,476 till 4,500 (av 13,266 totalt)