Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 5,226 till 5,250 (av 13,267 totalt)
  • Författare
    Andreas
    Keymaster

Läck (han kanske tröttnat på AHL?) vore något. Helt orealistiskt, men ändå. Målvaktsläget ser ju inte helt skoj ut just nu gällande att hitta ersättare till Eero.

Är inte han under kniven han med nu? Dessutom för en ganska mycket allvarligare operation. Det var väl lite osäkert om han ens skulle spela något mer i år?

Det luktar lite mycket Jocke A över den värvningen 😉

Henric
    Keymaster

Stefan Johansson är i stan…

Henric
    Keymaster

Läck (han kanske tröttnat på AHL?) vore något. Helt orealistiskt, men ändå. Målvaktsläget ser ju inte helt skoj ut just nu gällande att hitta ersättare till Eero.

Andreas
    Keymaster

Happ, sämsta möjliga svar typ. Go Fröberg!

pb_90
    Deltagare

God fortsättning på er alla! Hoppas att 2019 behandlar oss bättre än 2018…

Andreas
    Keymaster

God Fortsättning på er alla!

Henric
    Keymaster

Gott Nytt År på er Bunkersnackare!

Henric
    Keymaster

Gissar att Eero gjort något med knät. Han kom konstigt i en situation mot Rögle och tog sig för knät och såg ut att testa det ett par gånger innan slutsignal. Töjt ledband eller liknande, men å andra sidan skulle det kunna vara värre än så också iom att han fick hela tyngden på ett halv-vridet knä…

Henric
    Keymaster

Kan inte säsongen ta slut snart. Jag är redan helt demoraliserad. Jag vill bara att det ska vara över. En säsongslång streckstrid i botten av tabellen är inte bra för nerverna.

Henric
    Keymaster

Vad är det med karaktären hos det här laget eller de spelare som drar ner resten. Hur kan man vara så rädd för att förlora jämnt så att man viker ner sig bara för att man får ett mål i arslet.

Tror inte det har med det att göra idag. Vi har tydligt övertag i långa perioder och ser nästan ut att spela PP i 5v5. Sedan är Gunnarsson lysande i helt avgörande lägen med brilljanta räddningar. Medans det i våran kasse… mja.

Det var lite samma tendenser mot Rögle. Det skulle inte vart så tajt resultatmässigt. Kontentan här är att vi fortfarande är riktigt duktiga på att hitta vägar att förlora.

JN27
    Deltagare

Vad är det med karaktären hos det här laget eller de spelare som drar ner resten. Hur kan man vara så rädd för att förlora jämnt så att man viker ner sig bara för att man får ett mål i arslet.

pb_90
    Deltagare

Så jävla trött på att torska mot lag som är så dåliga som HV…………..

Henric
    Keymaster

Med så här mediokra målisar blir det svårt för oss att vinna. Gunnarsson är ligans statistiskt bästa, och det syns.

Personal Jesus
    Deltagare

Och ett helt annat lag i andra.

pb_90
    Deltagare

Backström håller i pucken tillräckligt länge för att hitta den sämsta möjliga passningen och 1-1 är ett faktum. Hade han lirat back-back istället och bytt kant så hade det varit lugnt.

Personal Jesus
    Deltagare

Väl genomförd första period.
    Härligt att se hur de håller ihop laget.

JN27
    Deltagare

Alltså Brynässupportrarna måste ju vara världens barnsligaste supporterskara. Hur länge orkar man vara bitter över att Palushaj stack efter EN, EN SÄSONG.

Vill inte minnas att vi grinade på samma sätt över typ MJ och Viksten. Och då var de ändå här i flera år.

Samtidigt sitter samtliga och hoppas att han ska återvända tillbaka till Brynäs. Jag hade aldrig återvänt till ett lag där folk kallar mig för Legoknekt och Judas om vartannat.

Andreas
    Keymaster

Sett till hur matchen såg ut efter två perioder var jag mer än nöjd med en poäng. Starkt av laget att komma igen i tredje ändå.

D.O
    Deltagare

Varför visar dom inte alltid repriser vid utvisningar

Personal Jesus
    Deltagare

Det var kul att vi vann på min första match live.
    Även att orka kika i forumen igen och läsa.
    Tror på vinst ikväll:)

Andreas
    Keymaster

Wandell är frisk, men inte Lodin.

Ser ut att bli ett slagkraftigt lag till kvällen. Hoppas de kan rida lite på känslan från i onsdags nu och ta en seger till.

Andreas
    Keymaster

Alltid roligt att slänga ut ett inlägg och se vilka mejl som dyker in under natten från folk utan humor. Håll till god så länge 🙂

JN27
    Deltagare

Såg matchen idag på TV och tycker Kolppanen gör allt fel i situationen. Han står ju typ på knä, något jag inte tänkte på igår. Väldigt svårt att täcka puck då, såvida han inte har den under typ benskyddet.

Nikkiz
    Deltagare

Enu ett klipp!

JN27
    Deltagare

Jag stog rakt bakom målet och såg det i perfekt vinkel, pucken låg helt fri mitt under honom och han särade på sig helt målvakten så va ju inte blockerat på något sett!

Virta får en touch på pucken och samtidigt åker in i målvakten!

Man ser rätt bra vart pucken ligger på detta klipp!

Hakar inte Sjögren upp Virta så att han tappar balansen också vilket föranleder att han fortsätter åka in mot Kolppanen?

Visar 25 inlägg - 5,226 till 5,250 (av 13,267 totalt)