Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 5,676 till 5,700 (av 13,268 totalt)
  • Författare
    Andreas
    Keymaster

Är det verkligen billigare att värva från AHL än HA?

Tar du en från AHL kan han ju komma hit på artistkontrakt. Då kan han få bra betalt och samtidigt inte kosta klubben så mycket mer än bara lön.

Samtidigt tror jag inte den spets vi behöver finns i HA idag. Meyer är ju intressant, men svårt att veta om han klarar klivet.

Status
    Deltagare

Är det verkligen billigare att värva från AHL än HA?

Status
    Deltagare

Jävligt surt.

Andreas
    Keymaster

Jäkla bittert. Två lag som slog icing om vartannat, men ändå mycket känslor där ute. Bra underhållning, men inte bra för nerverna.

Yongma112
    Deltagare

Trevlig match faktiskt. Slutspelskaraktär!

Blev som jag befarade i tredje, lite mer avvaktande. Måste kunna gå för det i 60 min. Dock bra forcering efter insläppta målet. Ingen hygglig pass som Näkyvä ska hantera där…

JN27
    Deltagare

Lite som Frölundamatchen… vi kom aldrig till klara lägen och brände dom lägen vi hade. Hockey ibland. Även om jag tycker att vi skulle vunnit matchen.

D.O
    Deltagare

Lite med studs och vi hade vunnit med tvåsiffrigt 😉

Yongma112
    Deltagare

Vi spelar bra hittills, men det betyder inget om sista 20 förloras.

Håll i spelet nu!

Andreas
    Keymaster

Borde haft ledningen redan. Blir nervös värre av detta.

Henric
    Keymaster

Vi har så d-a dåliga domare i SHL.

Henric
    Keymaster

Bra DIF… verkligen.

D.O
    Deltagare

Fyfan vilka bra lirare vi har! fan va tråkigt, hade gärna sätt Örebro i final vilket jag tyckte de förtjänade!

D.O
    Deltagare

stör mig lite på han expertkommentatorn tok blundar för den trippingen också x)

Andreas
    Keymaster

Samma här, tyvärr.

D.O
    Deltagare

Inser själv hur jag sitter och skriker på domaren i en Tv-puck match..

D.O
    Deltagare

Fan vad glad jag blir att Öhks twitter konto hetsar mot Brynäs fansen på twitter <3 Kärlek,

D.O
    Deltagare

Skägget har spelat på tok för många Fotboll/hockey manager spel.. och det har tydligen gått väldigt bra för honom i de spelen.

Andreas
    Keymaster

Skägget är ju den som hakat upp sig mest. Han yrar ju om saker som är helt irrelevanta och menar på att det är kris i Örebro osv. Sen vill han ha en sportchef som bara värvar in spelare av yppersta klass och som, enligt hans egen utsago, gör sitt jobb till 100%.. Finns nog inget lag i hela världen inte önskar sig den sportchefen. Men sen kom ju det faktum att sportchefer också är människor i mellan..

Och har en budget att hålla sig efter.

JN27
    Deltagare

Skägget är ju den som hakat upp sig mest. Han yrar ju om saker som är helt irrelevanta och menar på att det är kris i Örebro osv. Sen vill han ha en sportchef som bara värvar in spelare av yppersta klass och som, enligt hans egen utsago, gör sitt jobb till 100%.. Finns nog inget lag i hela världen inte önskar sig den sportchefen. Men sen kom ju det faktum att sportchefer också är människor i mellan..

Andreas
    Keymaster

Jag förstår inte folk i Svenskafans.. Måste vara jätte jobbigt att vara…. tänker inte nämna några namn. Men varför är det så svårt att leva i nuet, att inse att såhär ser det ut.

De lever i en värld där vi hela tiden är potentiella guldmedaljörer, men det är någon annans fel att vi inte är det.

D.O
    Deltagare

Jag förstår inte folk i Svenskafans.. Måste vara jätte jobbigt att vara…. tänker inte nämna några namn. Men varför är det så svårt att leva i nuet, att inse att såhär ser det ut.

D.O
    Deltagare

Ja, jag förstod det som så också.. Vilken jävla dag! först Tv-Pucken Örebro sedan Alaget örebro 😀

Andreas
    Keymaster

Fan vad duktiga ungdomar vi har!!

Sjukt grymt! Stockholm Syd är en finfin skalp!

Fattar jag rätt att de spelar 16.00 imorgon?

D.O
    Deltagare

Fan vad duktiga ungdomar vi har!!

Henric
    Keymaster

Plats 7 och 14 ska det vara…

Visar 25 inlägg - 5,676 till 5,700 (av 13,268 totalt)