Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 5,826 till 5,850 (av 13,268 totalt)
  • Författare
    JN27
    Deltagare

Min största rädsla nu är att Eero kommer stå i morgon..

Andreas
    Keymaster

Det faktum att Wandell inte saknades borde ju vara en sporre om något för honom. Han måste visa framfötterna nu. Vi vet ju att han kan bättre!

pb_90
    Deltagare

Tog lång tid att somna igår kväll men kanske var det segerruset. OERHÖRT skön seger.
    Vill flagga för en som jobbade stenhårt i det dolda igår och det var Jordan Boucher, plockade 3 poäng om jag inte är helt fel ute och var jobbig och faktiskt ganska rejäl i sina stunder.
    Sjukt kul att Abols är tillbaka och verkligen levererar, där kan det bli något stort.
    Men det kanske bästa av allt, glädjen i spelarnas ögon igen.

Ja Boucher skötte sig utmärkt. Jag tyckte att han fungerade väl i PP också? Han är ju en betydligt bättre spelfördelare än en sådan som Harper tex som jag tycker inte ska ha speciellt mycket puck i PP. Sen har han ju farten som lite saknas i årets upplaga av Örebro.

Känns som att det var en hel del viktiga bitar som föll på plats igår. PP fungerade, Abols får hänga två kassar, Palushaj får poäng med sig i återkomsten, Sallinen får hänga en, Ebert dominerade och Steen var lysande i kassen.

En sak som jag skulle vilja tweaka lite är att Palushaj har alldeles för lite puck i 5v5. Jag skulle vilja se mer puckar på hans blad framöver!

Sen måste jag även säga att Wandell inte alls saknades… Han får jättegärna visa att han behövs i laget när han kommer tillbaka.

JN27
    Deltagare

Tog lång tid att somna igår kväll men kanske var det segerruset. OERHÖRT skön seger.
    Vill flagga för en som jobbade stenhårt i det dolda igår och det var Jordan Boucher, plockade 3 poäng om jag inte är helt fel ute och var jobbig och faktiskt ganska rejäl i sina stunder.
    Sjukt kul att Abols är tillbaka och verkligen levererar, där kan det bli något stort.
    Men det kanske bästa av allt, glädjen i spelarnas ögon igen.

Henric
    Keymaster

Fan vad skönt! Gonatt!

Rebound
    Deltagare

Grym match ikväll. 51 skott totalt från Örebro!
    Det måste varit evigheter sen som så många skott avlossats från Örebro.

Ebert är ju helt grym! I särklass den bästa backen som spelat i Örebro. Han kommer garanterat spela till sig ett NHL-kontrakt till nästa säsong om han fortsätter såhär.

Håller med dig PB om att Lodin måste upp i hierarkin. Jag skulle till och med kunna tänka mig honom i förstafemman även om det känns hårt att peta ner Hedman då han också gjort det bra.

JN27
    Deltagare

Riktigt kul med islossning på allt. Stéen är given i mål för mig från och med nu. Man såg på backarna vilken jäkla trygghet dom kände.

pb_90
    Deltagare

Måste fan bli avstängning på Gallos där?! Livsfarlig tackling…

pb_90
    Deltagare

Powerplay ser riktigt bra ut i den här matchen i varje fall! Bara hoppas att det släppet nu! 😉

D.O
    Deltagare

kontakt sport.. han lägger sig ju för att han gör bort sig.

”Kan köpa det” haha

• Det här svaret redigerades för 7 år, 11 månader sedan av D.O.
    pb_90
    Deltagare

Sen vill jag hylla Steen också. Han räddade verkligen perioden med sina räddningar där i slutet på andra. Känns sjukt mycket stabilare än Eero, mycket högre lägstanivå.

pb_90
    Deltagare

Jag tycker att Spink-kedjan får stekheta chanser mest hela tiden? Så jävla trist att dom inte kan omsätta det alls så som dom borde kunna.. Dom kommer ju ständigt precis så nära man kan komma utan att göra just mål.

Sen måste jag berömma Lodin igen alltså… Han tar verkligen för sig! Den ungdomskedjan är riktigt intressant.

pb_90
    Deltagare

Det jag menar PB han filmar måste ju domaren se

Mja, han trillar ju för att Olsson kör på honom lite. Så jag kan väl köpa det på något sätt ändå. Han fick säkert bara en tillsägelse och sen tekning i deras zon.

D.O
    Deltagare

Det jag menar PB han filmar måste ju domaren se

pb_90
    Deltagare

1. hur kan han inte åka ut på det där 2. Får man blockera sådär?!??

Han låtsades ju vara skadad eftersom han hade åkt ut annars…

D.O
    Deltagare

1. hur kan han inte åka ut på det där 2. Får man blockera sådär?!??

Jag menar då borde ju Kalle Olsson åka ut för Crosschecking/boarding?!?!?!

D.O
    Deltagare

Hahah vafan Svedberg xD

D.O
    Deltagare

årets billigaste utvisningar har Tyler & Tyson spink ut på…. idag

pb_90
    Deltagare

Helvete va skönt med lite proppen ur!!!!!!!!!

pb_90
    Deltagare

Känns inte laget lite mer arga? lite mer ”GRIT”

Dom känns kaxiga på ett helt annat sätt. Köttar stenhårt! Måtte det hålla i sig.

D.O
    Deltagare

Åh vad skönt att Boucher fick den assisten för fan vad han såg uppgiven ut efter att ha misslyckat droppet till ebert och höll på att ställa till det

D.O
    Deltagare

Känns inte laget lite mer arga? lite mer ”GRIT”

pb_90
    Deltagare

Tack Harper!
    Så djävla bra att han får göra mål.

Så sinnessjukt nära att han får hänga en till direkt också x).. jäkligt synd.

Personal Jesus
    Deltagare

Tack Harper!
    Så djävla bra att han får göra mål.

pb_90
    Deltagare

Lodin är ju typ bästa forward i ÖHK? Flytta upp i hierarkin?

Visar 25 inlägg - 5,826 till 5,850 (av 13,268 totalt)