Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 9,801 till 9,825 (av 13,266 totalt)
  • Författare
    JN27
    Deltagare

Jag gillar ändå NJ. Tycker han är skön i sin inställning och är öppen och ärlig.
    Jag tycker han gör/verkar ha gjort ett bra jobb so far. Att han inte tar förhastade beslut är också positivt. Vi får hoppas det håller.
    Skulle dock vilja veta vad som gick snett i Västerås..

Personal Jesus
    Deltagare
    TJ
    Deltagare

När får vi se dom? är det under ispremiären?

Om inget går fel vid leveransen så ska tröjorna vara på spelarna under Ispremiären 🙂

D.O
    Deltagare

När får vi se dom? är det under ispremiären?

carl
    Deltagare

Är det klart att det ska bytas matchtröjor? I så fall tacka gudarna för det. De tidigare tröjorna var hemska.

Japp, det är klart. De är påväg från tryckeriet som har tryckt på namn, nummer & reklamen.

Spännande. Hoppas det blir bra, de senaste inslagen har inte varit särskild graciösa så hoppas på förbättring!

JN27
    Deltagare

Är det bara jag eller är inte det också lite av en höjdpunkt varje år? De nya tröjorna? 🙄

TJ
    Deltagare

Är det klart att det ska bytas matchtröjor? I så fall tacka gudarna för det. De tidigare tröjorna var hemska.

Japp, det är klart. De är påväg från tryckeriet som har tryckt på namn, nummer & reklamen.

carl
    Deltagare

Andreas
    Keymaster

Om träningströjorna påminner om de skarpa tröjorna sedan gillar jag vad jag ser. Videoklipp med dem här:

http://play.mittmedia.se/video/christofer-mastomaki
    http://play.mittmedia.se/video/tvillingarna-spink-orebro-hockey

Nja, träningströjorna och matchtröjorna är inte så lika 😉

Nehe, det var ju fan 😛

TJ
    Deltagare

Om träningströjorna påminner om de skarpa tröjorna sedan gillar jag vad jag ser. Videoklipp med dem här:

Nja, träningströjorna och matchtröjorna är inte så lika 😉

Andreas
    Keymaster

Personal Jesus
    Deltagare

Slog mig precis att årets första match är nästa vecka 😁

Personal Jesus
    Deltagare
    Orebro Center
    Deltagare
    Andreas
    Keymaster

Med PG som chef är det bara spänna fast sig och försöka hänga med 🙂

Västerås var ett topplag i Hockeyallsvenskan under nästan hela hans tid där. Han är en riktig sportchef. Det ska bli spännande att se vad det är han försökt bygga!

JN27
    Deltagare

Jag tycker inte att NJ gjorde något särskilt intryck, låter lite grann som när PG var med i någon podd med madhawk.

Men vi får se, laget ser spännande ut och slår backvärvningarna ut rätt så kan det bli en rolig säsong. Målvakten känns i alla fall som ett ‘säkert’ kort och vi vet alla vad en bra målvakt kan göra. Om det stämmer att Viksten & Andersson kan spela så är det två nyförvärv som kan vara avgörande.

Fast frågan är ju hur mycket man själv har kunnat göra skillnad med en sån som PG vid rodret som i stort sett alltid haft sista ordet oavsett vad NJ säger. Jag tror NJ har betydligt friare tyglar nu, sen är det självklart så att VD’n fattar beslut om det är genomförbart eller inte.

Känslan nu är väl att det finns en tydligare idé men tyvärr lite för få resurser. Därav har man gjort vad man kan med dem medel som finns. Och det verkar som att man fått till något väldigt intressant vilket i sig bör ses som imponerande om det lyckas.

carl
    Deltagare

Jag tycker inte att NJ gjorde något särskilt intryck, låter lite grann som när PG var med i någon podd med madhawk.

Men vi får se, laget ser spännande ut och slår backvärvningarna ut rätt så kan det bli en rolig säsong. Målvakten känns i alla fall som ett ’säkert’ kort och vi vet alla vad en bra målvakt kan göra. Om det stämmer att Viksten & Andersson kan spela så är det två nyförvärv som kan vara avgörande.

Rebound
    Deltagare

Tycker NJ verkar riktigt vettig, bra hockey kunskaper med lite gambling

Jag håller med, det känns positivt när man hör NJ och hur han resonerar kring varje enskild spelare.

En diametral skillnad mot vår förre sportchef, som hade dåliga hockeykunskaper men mycket gambling :).

Jag gillade smeknamnet på Spinks. Ser och hör framför mig när alla i Behrn skanderar ”TT-twins…TT-twins!”

D.O
    Deltagare

Tycker NJ verkar riktigt vettig, bra hockey kunskaper med lite gambling

carl
    Deltagare
    D.O
    Deltagare

Hur sugen är man egentligen inte på att se Joakim Andersson spela en match? Kan vara den spelare jag ser mest fram emot att se

Andreas
    Keymaster

Kilpeläinen blev pappa under resan till Örebro:

Om han inte redan hade bra reflexer och ögon i nacken brukar man kunna få det av att få barn. 🙂

Personal Jesus
    Deltagare

Nu har säsongen börjat, satan vad skönt!!!

Andreas
    Keymaster

En till back behöver komma in. Todd känns inte som han kommer spela alla matcher under säsonger med sin historik. Nu kommer han vara här på ett artistkontrakt så chansen han även är här nästa säsong är nog ganska liten ändå, men det vore ju bra om han är med och bidrar i år när det är som mest kritiskt.

• Det här svaret redigerades för 9 år, 1 månad sedan av Andreas.
    pb_90
    Deltagare

Sen måste jag säga att jag tycker fortfarande att förlängningen med Hellström är helt obegriplig… Han måste ha en väldigt låg lön för att motivera den förlängningen. En lön som inte gör att han är katastrofal att ställa över? Eller ska vi tro att det är ett PG-kontrakt som var för dyrt att lösa ut?

Visar 25 inlägg - 9,801 till 9,825 (av 13,266 totalt)