Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 2,776 till 2,800 (av 13,266 totalt)
  • Författare
    Andreas
    Keymaster

Vill verkligen se en repris på Irvings tackling. Jag måste missat något för att komma upp till 5+20.

Solklart matchstraff. Skickar upp axeln i ansiktet på Thörnberg. Fullkomligt idiotiskt i det läget. Vi har förlorat den här matchen också tyvärr.

Som andra perioden sett ut tycker jag vi är med igen.

JN27
    Deltagare

Vill verkligen se en repris på Irvings tackling. Jag måste missat något för att komma upp till 5+20.

Tar klockrent i hakan från dålig vinkel. Blir många matcher på den. Suck…

Man ställer sig frågan varför han gör det överhuvudtaget..

Andreas
    Keymaster

Tar klockrent i hakan från dålig vinkel. Blir många matcher på den. Suck…

Henric
    Keymaster

Rönnqvist kallar det den kanske fulaste tacklingen i år och fördömer Irving eftersom vi tydligen ”var förbi den här tiden”.

https://www.hockeysverige.se/2019/12/28/martin-thornberg-skadad-av-aaron-irving

JN27
    Deltagare

Solklart matchstraff. Skickar upp axeln i ansiktet på Thörnberg. Fullkomligt idiotiskt i det läget. Vi har förlorat den här matchen också tyvärr.

Andreas
    Keymaster

Henric
    Keymaster

😐

JN27
    Deltagare

Det här laget kan inte må bra. Det är något som verkligen inte stämmer med tanke på deras beteende.

JN27
    Deltagare

Bra jobbat Irving din jäkla sopa. Precis det här vi behöver i laget.

Henric
    Keymaster

Enroth verkar vara klar för Leksand iaf. Får se efter nyår hur sant det är.

Andreas
    Keymaster

Skönt att höra en mycket kritisk NJ efter senaste matchen.

JN27
    Deltagare

Man vill ju veta vart det här är påväg. Jag har inte varit nöjd efter en enda seger av de blott två vi tagit de senaste sju matcherna eller vad vi är uppe i.

Henric
    Keymaster

Nu ser jag ju inte hur det ser ut, men känns sannerligen som att vi fått lite skit i bensinen…

Vi ser ut som när vi var som sämst förra året, för att göra någon sorts liknelse.

Känns som att trenden är fortsatt utför. När inte Furch är påkopplad faller vi helt. Iaf när vi spelar som vi gör. Sådana här resultat oroar.

Andreas
    Keymaster

Mja nej detta ser inte jättebra ut.

JN27
    Deltagare

Nu ser jag ju inte hur det ser ut, men känns sannerligen som att vi fått lite skit i bensinen…

Vi ser ut som när vi var som sämst förra året, för att göra någon sorts liknelse.

Henric
    Keymaster

JN27
    Deltagare

Luktar förlustmatch lång väg baserat på inledningen. Vi ser inte ens sugna ut. Är det dålig stämning i laget tro?

JN27
    Deltagare

Lite förändringar idag noterade jag. Warg med Näkyvä bland annat.

Personal Jesus
    Deltagare
    Henric
    Keymaster

God Jul!

Andreas
    Keymaster

God Jul på er!

Det kommer ett inlägg med alla siffror imorgon 🙂

Personal Jesus
    Deltagare

God jul gott folk!
    Tack för att ni finns.

JN27
    Deltagare

God Jul och Gott nytt år alla snackare. Ser fram emot det nya året och våren med glädje och förhoppningsvis ett fint slutspel mot vårkanten.

En sak är iallafall säker, nytt år kommer innebära mer bunkersnack!

pb_90
    Deltagare

Mathew Maione ute på marknaden tydligen. Något för oss? Skulle kanske sitta bättre med en rejäl tvåvägsback? Men PP är ju inte briljant för tillfället heller så.

pb_90
    Deltagare

God Jul Hörrni!

Tävlingsställningen är uppdaterad då halva säsongen har gått. Ordningen är helt omkastad kan jag säga!

Visar 25 inlägg - 2,776 till 2,800 (av 13,266 totalt)