Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 276 till 300 (av 13,232 totalt)
  • Författare
    Kovacs
    Deltagare

Och där fick även jag en grön skylt att det gick in:)

Andreas
    Keymaster

Oerhört svag andraperiod och en Enroth som gör misstag. Hade kunnat vara tre poäng med en jämnare insats.

En poäng är inte dumt oavsett. 🙂

PennyBridge78
    Deltagare

Skickat in på nytt nu. Fick en grön skylt och tack för ditt bidrag!

Loggade in först och sen körde jag utan decimal i procenten. Vet inte ifall det sista gjorde någon skillnad.

Andreas
    Keymaster

Tips från Pennybridge78 har kommit in nu 🙂

Andreas
    Keymaster

Det var ju själva fan …

Pennybridge78: ser inget tips från dig.

Kovacs: bifoga gärna en skärmdump på felmeddelandet om du orkar.

Mejla era tips till info@bunkersnack.se så lägger jag in dem manuellt då.

PennyBridge78
    Deltagare

Hur vet man ifall ens tips reggats?

Kovacs
    Deltagare

Kom något tips från mig. Testade några gånger från olika webbläsare. Fick samma meddelande. som regerande mästare vill man vara med:) men går det inte så går det inte!

Andreas
    Keymaster

Jag hoppas mitt tips kom in

Det har kommit in. 🙂

Elbowing
    Deltagare

Jag hoppas mitt tips kom in

Andreas
    Keymaster

Det har kommit in fler tips nu ser jag, men vi är fortfarande ett antal kort jämfört med normalt tyvärr.

Orlok
    Deltagare

Försökt i flera dagar med felmeddelande om spam.
    Nu funkar det 👍

Andreas
    Keymaster

Är det fortsatt problem med att skicka in tips?

Andreas
    Keymaster

tack! om det är enkelt så vore det kul med lite statistik från inkomna tips. Exempelvis hur många mål som forumet tror Örebro gör under säsongen, medel, högtsta kvartilen, lägsta kvartilen e t Kanske också vilka spelare som har högst snitt i gjorda mål e t c

Jag är med dig helt och hållet där! Jag har har gjort det något år, men inte hunnit med riktigt alla gånger. Ska hålla det i bakhuvudet 🙂

Catskinner
    Deltagare

tack! om det är enkelt så vore det kul med lite statistik från inkomna tips. Exempelvis hur många mål som forumet tror Örebro gör under säsongen, medel, högtsta kvartilen, lägsta kvartilen e t Kanske också vilka spelare som har högst snitt i gjorda mål e t c

Andreas
    Keymaster

Jag skickade in precis när det kom ut, men tror inte jag fick någon bekräftelse på att det gått in. Eller att det var något problem. Hur vet man om tipset är registrerat?

Ditt tips har kommit in, men mejlet som skulle gå ut var en del av problemet som nu är fixat.

Catskinner
    Deltagare

Jag skickade in precis när det kom ut, men tror inte jag fick någon bekräftelse på att det gått in. Eller att det var något problem. Hur vet man om tipset är registrerat?

Andreas
    Keymaster

Jag drog ned spamskyddet lite på just det formuläret. Hoppas det funkar bättre nu. Tradigt att det ska krångla just nu.

Andreas
    Keymaster

Andreas, vill göra dig uppmärksam på att det fortfarande är samma utmaning vid inloggning. D.v.s. det står att ett fel uppstod och sedan går det inte igenom. Jag har försökt 2 gånger nu på 2 dagar men hittills fungerar det inte 🙁

Men om du skriver här är du ju inloggad?

Tänker du på när du klickar på ”Skicka” längst ner på tips-sidan?

Kovacs
    Deltagare

Andreas, vill göra dig uppmärksam på att det fortfarande är samma utmaning vid inloggning. D.v.s. det står att ett fel uppstod och sedan går det inte igenom. Jag har försökt 2 gånger nu på 2 dagar men hittills fungerar det inte 🙁

Andreas
    Keymaster

Tipset ör förlängt till imorgon kväll bara så ni vet. Det var strul med att skicka in tips för vissa 🙂

Kovacs
    Deltagare

Otroligt fin genomförd match. Samtliga gör en bra insats. Väldigt få som faller ur ramen. Viktigt att flera av dom som ”ska göra det” får lossning direkt. Tycker Puistola tagit steg sen träningsmatcherna. Är otroligt fin med pucken. Kul också för Leino att kasta fram 3 ass direkt. Så här lätt kommer givetvis inte varje match vara men segern kan ge laget lite självförtroende från start!

PennyBridge78
    Deltagare

Ja jäklar vilken kväll! 51 matcher kvar att vinna!!

Andreas
    Keymaster

Wow, vilken premiär! Svårt att begära mer!

Kovacs
    Deltagare

Kommer Kossila så hoppas jag man gjort en grundlig läkarundersökning alt. har skrivit ett fördelaktigt avtal med klausul för eventuell skada lex. Joakim Andersson och Puustinen.

En kossila i slag höjer vårt lag flera nivåer. Han skulle kunna passa perfekt med Karlqvist och Puistola och skänka trygghet till den sistnämnda. Var alltid imponerad av honom i lakers. Hans kontroll med pucken i fart är imponerande. Och han stämmer in på dom flesta atribut av det vi saknar offensivt.

Att flytta ner Björninen ett hack och ut med Leino på en kant skulle höja lägstanivån i flera formationer.

PennyBridge78
    Deltagare

Ja får vi in en bra center så skulle laget få en helt annan balans. Vet att folk är skeptiska mot Kalle Kossila men beroende på hur allvarlig skadan är kan det vara ett alternativ. Visst han kan vara borta mycket från spel men skulle nog bidra med mycket också. En chansning men vilken spelare som kan göra skillnad och som är ledig just nu är inte det? Men ja han måste ju ha en rimlig chans att kunna spela minst 2/3 av säsongen.

Visar 25 inlägg - 276 till 300 (av 13,232 totalt)