Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 3,176 till 3,200 (av 13,266 totalt)
  • Författare
    JN27
    Deltagare

Det ser riktigt illa ut. Tror inte vi tar detta ikväll dessvärre.

JN27
    Deltagare

Fan cad Rögle tuffar på! Helt sjukt. Inte sett en match med dem dock så vet inte varför.

Vi är ju inte så tokiga heller. Får se hur det utvecklar sig men enormt skönt att kunna vinna ett helt gäng i rad. Goda chanser ikväll igen, särskilt eftersom jag inte kan gå nu heller…

Dom såg stabila ut när Örebro mötte dem. Jag tycker vi var bättre sett över hela matchen då dock, även om den var jämn. De är stabila över hela banan.

Henric
    Keymaster

Fan cad Rögle tuffar på! Helt sjukt. Inte sett en match med dem dock så vet inte varför.

Vi är ju inte så tokiga heller. Får se hur det utvecklar sig men enormt skönt att kunna vinna ett helt gäng i rad. Goda chanser ikväll igen, särskilt eftersom jag inte kan gå nu heller…

Andreas
    Keymaster

Det är kul att Örebros matcher har varit huvudmatch för tredje matchen i följd ikväll!

Kul man får lite till godo när man inte kan gå.

Fast de andra två matcherna som spelas är ju rena bottenmöten även om Brynäs – Växjö nog hade kunnat vara huvudmatch med fokus på två krislag.

JN27
    Deltagare

Det är kul att Örebros matcher har varit huvudmatch för tredje matchen i följd ikväll!

• Det här svaret redigerades för 6 år, 11 månader sedan av JN27.
    Andreas
    Keymaster

Om laget kan komma ut lite mer taggat och bara fortsätta göra jobbet så finns det verkligen ingen större anledning till oro idag. HV71 har en ganska bra streak de med, men mot Malmö så fick de mycket gratis.

Rebound
    Deltagare

Det måste vara jobbigt att vara LHC supporter idag. Inte nog med att de fick stryk igår igen, som grädde på moset så var det inför en fullsatt hall.

Många av de som var där igår var gissningsvis ”sällanbesökare” med gratisbiljetter från en storsponsor. Syftet med att ge bort biljetter borde vara att väcka intresse hos ”sällanbesökare”, men dessa lär inte vara jättesugna att gå på match igen om de dessutom får betala för det nästa gång.

JN27
    Deltagare

https://hockeybulletin.se/viewtopic.php?f=2&t=2843&start=105

För den som vill ha rolig läsning. Satan alltså.

pb_90
    Deltagare

Fem raka TREPOÄNGARE… jäääävlar vad poängen trillar in gött då. Femton jäkla pinnar av femton möjliga. Helt otroligt.

pb_90
    Deltagare

Plockar man bort Lundhs-mål så gör ju Arntzén en strålande match igen. Känns tryggt att ha honom som andrakeeper!

pb_90
    Deltagare

Fy. Fan. Så. NAJS!½!!

JN27
    Deltagare

In och snacka jävel i periodpaus. Fyfan vilka dåliga lägen vi sätter oss i.

Andreas
    Keymaster

Det ramlas bra lätt i Linköping för övrigt.

Andreas
    Keymaster

Det var ju en häftig vändning, men spelet är inte bra.

JN27
    Deltagare

Såja Harper!!

JN27
    Deltagare

Det är bra att Arntzen får stå idag. Det tvingar Örebro att vara jäkligt noga i försvarsspelet. Hittills har det sett ganska svagt ut.

Andreas
    Keymaster

Första målet köper jag att det gick in. Det andra borde inte gått in.

pb_90
    Deltagare

Lösaste ”crosscheckingen” i historien…

pb_90
    Deltagare

Och en jääävligt billig utvisning på det…

pb_90
    Deltagare

Sinnessjukt slö start… och Linköping ser ju inte ens speciellt bra ut x)

Andreas
    Keymaster

Så bra som han var senast finns det ingen större oro, men man vill ju gärna se honom upprepa den insatsen.

Andreas
    Keymaster

Så bra som han var senast finns det ingen större oro, men man vill ju gärna se honom upprepa den insatsen.

JN27
    Deltagare

Arntzen i kassen idag. Bara att hoppas att han visar samma fina form som senast.

Elbowing
    Deltagare

”Hjälmarens grund” är en låt med Freddies egna grupp ”Örebrosöner”
    Den har spelats i arenan förut ett flertal gånger.
    Därför menar jag att det vore jävligt peppande att höra den live nu när Freddie ska gästa arenan.

Vet om att Freddie har en del sympati för Örebro Hockey också och det skulle vara kul om han kunde göra en Örebro Hockey-låt. Varit rätt skralt med det genom åren faktiskt.
    Nu menar jag typ ”Örebro är underbart” och inte någon ny hymn.
    Freddie är en riktigt bra sångare så det hade varit trevligt.

Håller med det vore grymt med en ny Örebro hockey låt från Örebrosöner med Freddies sköna pipa. Det har ju inte varit så många bra låtar efter ” Örebro dom röda och vita ” som förövrigt är en skön låt att sjunga i klacken.

JN27
    Deltagare

”Hjälmarens grund” är en låt med Freddies egna grupp ”Örebrosöner”
    Den har spelats i arenan förut ett flertal gånger.
    Därför menar jag att det vore jävligt peppande att höra den live nu när Freddie ska gästa arenan.

Vet om att Freddie har en del sympati för Örebro Hockey också och det skulle vara kul om han kunde göra en Örebro Hockey-låt. Varit rätt skralt med det genom åren faktiskt.
    Nu menar jag typ ”Örebro är underbart” och inte någon ny hymn.
    Freddie är en riktigt bra sångare så det hade varit trevligt.

Visar 25 inlägg - 3,176 till 3,200 (av 13,266 totalt)