Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 4,376 till 4,400 (av 13,266 totalt)
  • Författare
    D.O
    Deltagare

Nu skrivs det om Högberg på aftonblaskan! Inge NHL kontrakt = Örebro kontrakt 🙂 Någon med insyn hur ”Nära” han är ett NHL kontrakt?!

D.O
    Deltagare

Nu skrivs det om Högberg på aftonblaskan! Inge NHL kontrakt = Örebro konrakt 🙂 Någon med insyn hur ”Nära” han är ett NHL kontrakt?!

Henric
    Keymaster

Uppgifter till NA om Henrik Haukeland alltså.. Jag hoppas vid gud att det är som en andremålvakt isåfall.

Oj helvete! 😱

pb_90
    Deltagare

Och Bromé ryktas ha NHL-intresse…

pb_90
    Deltagare

Uppgifter till NA om Henrik Haukeland alltså.. Jag hoppas vid gud att det är som en andremålvakt isåfall.

Jag hoppas och tror att NJ siktar betydligt högre… Pinsamt annars

JN27
    Deltagare

JN27
    Deltagare

Kan man få ljudet av en Västeråsklack som lyfter en banner uppochner tre gånger? Jag vet inte exakt hur det låter, men det hade varit kul 😁

Haha, möjligtvis i ett slutspel 😉

JN27
    Deltagare

Philadelphia har ju rätt mäktigt också:

JN27
    Deltagare

Bostons är iaf tydligast tycker jag:

<span class=”embed-youtube” style=”text-align:center; display: block;”>[youtube https://www.youtube.com/watch?v=h-M-ML05k8I?version=3&rel=1&fs=1&autohide=2&showsearch=0&showinfo=1&iv_load_policy=1&wmode=transparent&w=640&h=360%5D</span&gt;

Haha det där är ju samma horn som Färjestad har. Gud förbjude.

Andreas
    Keymaster

Kan man få ljudet av en Västeråsklack som lyfter en banner uppochner tre gånger? Jag vet inte exakt hur det låter, men det hade varit kul 😁

Henric
    Keymaster

Bostons är iaf tydligast tycker jag:

JN27
    Deltagare

Även Philadelphia har ju en extremt naggig tuta.

JN27
    Deltagare

Alltså på tal om något helt annat.

Ge mig Calgarys goal horn:

och Winnipegs låt:

Till nästa säsong. Fan vill ha mer drag i hallen vid målen. Nästa år ska ju bli Örebros säsong liksom 😀

• Det här svaret redigerades för 7 år, 6 månader sedan av JN27.
    JN27
    Deltagare

Inte jättesugen på Billins. Har svårt att motivera varför, 21p på 52-matcher i ett kasst Linköping är ju egentligen rätt bra..

Enig.

Andreas
    Keymaster

Tror han kostar mer än det smakar och Örebro behöver säkra målvakt och spetsforwards först.

pb_90
    Deltagare

Inte jättesugen på Billins. Har svårt att motivera varför, 21p på 52-matcher i ett kasst Linköping är ju egentligen rätt bra..

JN27
    Deltagare

Sex spelare lämnar Linköping. Av dessa är Chad Billins ett namn som skulle vara lite intressant. Dock inte överjävligt bra men har ändå ett ganska fint spelsinne och har en tendens att lägga rätt fina mackor till forwards.

pb_90
    Deltagare

Ska vi försöka göra den där listan med rykten som verkar alldeles för bra:
    Marcus Högberg
    Carl Gunnarsson
    Patrik Berglund

🙂

Haha yes!! Så får vi följa upp med nya rykten!

Vilket är ert mest klassiska minne på felaktigt rykte?

Förra säsongen var det många som verkade tro att Vesalainen skulle presenteras på SF. Men måste ju finnas flera godingar?

Henric
    Keymaster

Anders Lindbäck skulle jag gilla på pappret iaf. Har inte sett honom seda NHL-tiden så mkt kan ju hänt. Men har ju storleken iaf. Är typ 8 1/2 meter lång men ändå rätt kvick. Skulle nog gilla Högberg bättre. Marek Langhamer har ännu inget kontrakt vad jag vet. Men det är en rejäl chansning.

Henric
    Keymaster

Marcus Högberg
    Carl Gunnarsson
    Patrik Berglund

🙂

Make it so! #InstaGold

Andreas
    Keymaster

Marcus Högberg
    Carl Gunnarsson
    Patrik Berglund

🙂

Andreas
    Keymaster

Arnesson har för övrigt inte brutit banden med Örebro utan de omförhandlar just nu. Han vill ha ett nytt kontrakt helt enkelt 🙂

Andreas
    Keymaster

Jupp, det Örebro behöver är spets!

pb_90
    Deltagare

Skönt då fick vi det bekräftat också.

Känns som att man satsar på att bygga en bredd på tre kedjor som är relativt lika och att man satsar på en toppkedja.
    Det kan nog vara klokt och inte överdrivet dyrt även fast det kommer kosta.

Målvaktsfrågan ska bli riktigt intressant. Den kommer ju vara prio inför nästa säsong.

Exakt, jag tror ändå att jag gillar det. Om man kikar på årets poängleverans så har vi ju faktiskt en bra bredd om man jämför med övriga lag. Tog SAIK som exempel på SvenskaFans. Från och med den tredje gubben i interna poängligan så ligger vi bättre än dom. Och dom kom direkt till slutspel. Men dom har Möller och Lindström som har avgjort några matcher på egen hand.

En spets bestående av Palushaj och Bromé som absolut kan ligga på +35p igen. Addera en center på spetssidan bara.

En bredd bestående av Harper, Abols, Weinstock, Wandell och Boucher som alla absolut kan göra över 20p igen.

Spännande redan kontrakterade spelare i form av Mastomäki, Lodin och Gustafsson som avslutat säsongen oerhört bra. Skulle säkert kunna leta sig upp mot en 15p alla tre.

Och sen kryddat med några hårt jobbande spännande spelare på det så ser forwardssidan rätt schysst ut tycker jag?

JN27
    Deltagare

Skönt då fick vi det bekräftat också.

Känns som att man satsar på att bygga en bredd på tre kedjor som är relativt lika och att man satsar på en toppkedja.
    Det kan nog vara klokt och inte överdrivet dyrt även fast det kommer kosta.

Målvaktsfrågan ska bli riktigt intressant. Den kommer ju vara prio inför nästa säsong.

Visar 25 inlägg - 4,376 till 4,400 (av 13,266 totalt)