Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 5,376 till 5,400 (av 13,268 totalt)
  • Författare
    Personal Jesus
    Deltagare

Pb…en helt annan sak.
    Jag tycker det kul att NA börjat intressera sig för corsi efter att du skrivit om det och om hur viktigt det är med statistik.

Personal Jesus
    Deltagare

Undrar hur mycket ändringarna kostar, samt hur mycket det påverkar nästa säsongs spelarbudget.

En ny coach för J18 + Jörgen är väl det som kostar? Lär inte vara några jättesummor direkt känns det som.

Hoppas du har rätt.

Andreas
    Keymaster

”Niklas Sundblad kunde inte längre få laget att överprestera

Magnus Nyström asså, jag spyr på den mannen.

Ogillar honom starkt. En posör av rang med hockeykunskaper som valfri sopsäck. Det märkliga är att alla verkar tycka likadant så jag vet inte hur han kan få skriva fortfarande? Men blaskornas intäkter drivs även av hat. Nyströms krönikor går väl att jämföra med valfri ”X blev sur på Ica för att dom gjorde en reklam Y som på ett avlägset sätt kunde tolkas illa mot Z”. Dvs att folk läser skiten för att man blir provocerad över hur kasst det är.

Han är en kappvändare av rang dessutom. Snabb att hugga på folk som redan ligger och lika snabb att hylla de som redan vinner. Sällan mycket egna eller unika åsikter.

pb_90
    Deltagare

Ogillar honom starkt. En posör av rang med hockeykunskaper som valfri sopsäck. Det märkliga är att alla verkar tycka likadant så jag vet inte hur han kan få skriva fortfarande? Men blaskornas intäkter drivs även av hat. Nyströms krönikor går väl att jämföra med valfri ”X blev sur på Ica för att dom gjorde en reklam Y som på ett avlägset sätt kunde tolkas illa mot Z”. Dvs att folk läser skiten för att man blir provocerad över hur kasst det är.

pb_90
    Deltagare

Undrar hur mycket ändringarna kostar, samt hur mycket det påverkar nästa säsongs spelarbudget.

En ny coach för J18 + Jörgen är väl det som kostar? Lär inte vara några jättesummor direkt känns det som.

Personal Jesus
    Deltagare

D.O
    Deltagare

Kan Jörgen Jönsson vara den största i Örebro verksamheten?

2st OS guld
    2st VM guld
    3st VM silver
    4st VM brons
    5st SM guld
    4st SM silver

+
    1st SM Guld tränare

JN27
    Deltagare

Han är väl en perfekt journalist då han skriver innan han tänker..

Status
    Deltagare

Andreas
    Keymaster

Han jobbade i Karlskoga upp till nyligen tyckte jag någon skrev.

pb_90
    Deltagare

Jönsson vann ju nyss SM-guld med Växjö som assisterande så han lär väl kunna duga åt oss också. Antar att familj m.m. bor i Karlstad-trakten så detta borde ju funka bra för honom.

Jag är försiktigt positiv till förändringen. Svårt att se att det kan bli mycket sämre iaf…

Andreas
    Keymaster

Status: Jadu inte så svårt läste en artikel nyligen om honom att han jobbade på intersport i Karlskoga, varför han inte fick något tränar jobb undrar jag lite?!.

Men gillar det skarpt Vinnarkultur.
    Andreas ser du Jörgen Jönsson som ”skåningen” ? x)

Han är väl skolad i Jonstorp som typ halva SHL? 🙂
    Kenny är kanske den man starkast associerar med Skåne, men nog fasen är han skåning även Jörgen!

Personal Jesus
    Deltagare

Gillar verkligen kombon Löwdahl och Jönsson.
    Två killar som är kända för att kämpa stenhårt.
    JJ har dessutom har en vinnarskalle delux.

Tack

D.O
    Deltagare

Status: Jadu inte så svårt läste en artikel nyligen om honom att han jobbade på intersport i Karlskoga, varför han inte fick något tränar jobb undrar jag lite?!.

Men gillar det skarpt Vinnarkultur.
    Andreas ser du Jörgen Jönsson som ”skåningen” ? x)

Andreas
    Keymaster

Där kom det. Det blev Löwdahl ändå som flyttas upp, och sedan skåningen Jönsson.

Status
    Deltagare

Jaha såklart blir det då NE som blir kvar. Spännande med Jönsson dock och hur man fått hit honom.

JN27
    Deltagare

Tyckte det var jättebra läsning, men jag reagerade in på något särskilt. Att det var tyst på bussen upp hade varit optimalt för mig om jag varit med. Alla har sitt sätt att ladda upp inför matcher 🙂

Nä men det är ju ens egna domedagskänslor som spökar när man tänker så som jag haha.
    Troligtvis är det väl fokus och tankarna på annat håll som spelarna i laget laddar upp med. Fullt förståeligt såklart.

Andreas
    Keymaster

Tyckte det var jättebra läsning, men jag reagerade inte på något särskilt. Att det var tyst på bussen upp hade varit optimalt för mig om jag varit med. Alla har sitt sätt att ladda upp inför matcher 🙂

• Detta svar redigerades för 7 år, 9 månader sedan av Andreas. Anledning: inTE
    JN27
    Deltagare

Intressant artikel i NA. https://www.na.se/artikel/shl/exklusivt-unika-inblicken-i-orebro-hockey-sporten-foljde-med-pa-viktiga-bortamatchen

Varför får man känslan av en usel lagsammanhållning?

Därför att du har dina katastroftankar:)

Jag ser ingen skillnad mot andra lag.

Haha ja det är väl så.

Personal Jesus
    Deltagare

Intressant artikel i NA. https://www.na.se/artikel/shl/exklusivt-unika-inblicken-i-orebro-hockey-sporten-foljde-med-pa-viktiga-bortamatchen

Därför att du har dina katastroftankar:)

Jag ser ingen skillnad mot andra lag.

JN27
    Deltagare

Status
    Deltagare

Om man väljer att behålla Sundblad så måste man nog få in en super-ultra-mega center/fw. Någon som skulle varit tungan på vågen i alla tajta förlustmatcherna vi åkt på.

JN27
    Deltagare

På tal om ingenting.
    Stämmer det att Virta börjar komma in i spelet?

Svårt att säga bu eller bä. Det går väl åt rätt håll, men han verkar ju ha fortsatta problem med tempot. Han lyckas inte få den tid han skulle behöva för att verkligen kunna nyttja sina offensiva kvaliteter.

Tror inte Örebros spel passar honom riktigt. Vi kör mycket på puckdump och när det blir kamp längs med sargen så har han inte en chans. Om vi kunde lära oss att komma med mer kontroll in i zon så skulle han ju få tid att placera sig för att få ut det mesta av sin kvalitét. Han dras väl med i övriga lagets självförtroende.

Andreas
    Keymaster

På tal om ingenting.

Svårt att säga bu eller bä. Det går väl åt rätt håll, men han verkar ju ha fortsatta problem med tempot. Han lyckas inte få den tid han skulle behöva för att verkligen kunna nyttja sina offensiva kvaliteter.

Personal Jesus
    Deltagare

På tal om ingenting.

Visar 25 inlägg - 5,376 till 5,400 (av 13,268 totalt)