Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 8,101 till 8,125 (av 13,266 totalt)
  • Författare
    JN27
    Deltagare

Jag har gått ner till hallen varje match i flera år.. nu är första gången jag känner att jag inte orkar mer. Inte förens Sundblad och en drös spelare i laget är borta. Resten av säsongen kommer följas från TV-soffan för detta är ett hån mot oss som betalat stora summor pengar på säsongskort. Jag tror på den där tweeten mer och mer för varje match.

Status
    Deltagare

Fan vad jävla less man blir.

Henric
    Keymaster

Orkeslöst, uddlöst, ängsligt. Hur djupt kan det här laget sjunka? Vart ska vi hämta vår nästa 3-poängare ifrån?

carl
    Deltagare

Vill tacka Ekobm för att han hjälpte Karlskrona med 2 av målen

Henric
    Keymaster

Blir så djävla lack.

Yongma112
    Deltagare

Arnesson….

Henric
    Keymaster

Alltså jag fattar inte att vi inte lyckas stänga ner de enklare. De rensar puckar utmed sargen och slår sedan en pass in i mitten hela tiden.

Henric
    Keymaster

Satan vad snyggt Weinis. Precis där jag sa att du skulle sätta den. 😉

Henric
    Keymaster

Grymt svår match för Eero, men han gör det bra.

Ja, han kratsade våra kastanjer ur elden på de där två frilägena.

Andreas
    Keymaster

Grymt svår match för Eero, men han gör det bra.

Henric
    Keymaster

Precis som Wandell gjorde där men då tar den så klart i målramen…

Henric
    Keymaster

Sluta skjuta i bröstet på Jönsson hela tiden. Karln är ju klapprutten i sidled och på kryssen.

Henric
    Keymaster

Fy fan…

Henric
    Keymaster

Tappat det helt. Riktigt usla nu efter en hyfsat bra början. All intensitet bara försvann.

Andreas
    Keymaster

Ekbom är under isen verkligen. Trist att se.

Yongma112
    Deltagare

Så jävla dåligt av Ekbom. Kan starta anfallet med en enkel sargpass men vänder istället hem på söndagsåkning när man är under press. Suck.

Henric
    Keymaster

Precis så!

Henric
    Keymaster

För fan pojkar ni måste göra mål! Spelar bra nu, tar tag i saker och ting men behövs mål också!

Henric
    Keymaster

Kommer missa matchen idag pga efterhängsen influensa. 🙁 Hade väldigt gärna kämpat mig ner just idag. Kastade dock in en hundring på Örebroseger under ordinarie tid för att göra CMORE-upplevelsen lite intensivare. 😉 Där ser ni som tycker jag är negativ. Jag kan tänka positivt också! 🙂

Karl
    Deltagare

Jag tror att Spinkarna är givna för Sundblad. Dels är centersidan lite väl tunn och sen så har han ju verkat gilla dom hela säsongen..

Jo jag är medveten om att Sundblad gillar Spinkarna, det kan inte jag förstå. De spelar ju inte ens Nordamerikanskt, drar sig mot hörnen och tar billiga utvisningar. Behåll möjligen centern av bröderna och låt den andra vila alternativt bänka båda.

pb_90
    Deltagare

Jag tror att Spinkarna är givna för Sundblad. Dels är centersidan lite väl tunn och sen så har han ju verkat gilla dom hela säsongen..

Yongma112
    Deltagare

Abols verkar leverera i Bofors. 3+6 på (snart) 12 matcher. Främst i PP han gjort sina poäng (1+5 där).

Han har ju kontrakt över nästa säsong också till skillnad från Ahl och Franzén som jag nästan redan räknat bort.

Karl
    Deltagare

Gillar att Sundblad tänker sätta in Libor med Sallinen och Wandell. Får han effekt där så blir det ett litet ”lyxproblem” med vart Williams ska in. I vilken kedja tror ni han tar plats? Tar han Huddas plats kanske?

Sallinen-Wandell-Hudacek
    Weinstock-Andersson-Viksten
    Spink-Spink-Hedman (utvisningskedjan)
    JW-Mastomäki-Olsson

Glenn är extraforward?

Eero kommer stå igen enl Sundblad…

Tycker Glenn är given, varför inte bänka Spinkarna?

pb_90
    Deltagare

Gillar att Sundblad tänker sätta in Libor med Sallinen och Wandell. Får han effekt där så blir det ett litet ”lyxproblem” med vart Williams ska in. I vilken kedja tror ni han tar plats? Tar han Huddas plats kanske?

Sallinen-Wandell-Hudacek
    Weinstock-Andersson-Viksten
    Spink-Spink-Hedman (utvisningskedjan)
    JW-Mastomäki-Olsson

Glenn är extraforward?

Eero kommer stå igen enl Sundblad…

pb_90
    Deltagare

Jag har också varit inne på att Hästen borde bytas ut till nästa säsong… Visst kan Eero ha fått mer matcher än vad som är rimligt och känt en stor press i och med att Sundblad vägrat låta honom vila och därför tappat en del. Men alla målvakter har bara blivit sämre av att vara hos oss… Hudacek gick från MVP till medelmåtta och Eero gick från stekhet till iskall. Å andra sidan har väl våra juniormålvakter lyckats riktigt bra.. hmmm

Visar 25 inlägg - 8,101 till 8,125 (av 13,266 totalt)