Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 8,226 till 8,250 (av 13,266 totalt)
  • Författare
    pb_90
    Deltagare

Straffar och Kilpeläinen är inte bästa vänner. Sämsta straffmålvakten i SHL typ..

JN27
    Deltagare

Eero räddar en straff, den såg man inte komma.

carl
    Deltagare

Fast det första skottet måste styras väldigt tidigt i så fall? Det är så galet löst alltså…

Ja, tog på våran forward och in.

JN27
    Deltagare

Solklart mål. Men domarna vågar inte göra en korrekt bedömning som vanligt den här säsongen.

pb_90
    Deltagare

Är det inte Eero så är det domaren.. det är lite en sådan säsong…

Yongma112
    Deltagare

Alltså.. 4-4 är väl ett solklart mål? Är det bara jag?

JN27
    Deltagare

Fattar inte varför Sundblad inte kunde bänka honom när han såg hur dåligt han spelade. Ikväll fortsätter det ju. Nästa match ska han inte stå..

Ja han måste ju se att det går åt helvete? Eller är han tjurig för att alla säger att Eero har tappat det eller? Och liksom ska överbevisa?

Tror Sundblad ger blanka fan i vad folk tycker. Däremot så är det ett jävla genidrag som troligen kostat oss matchen.

pb_90
    Deltagare

Fattar inte varför Sundblad inte kunde bänka honom när han såg hur dåligt han spelade. Ikväll fortsätter det ju. Nästa match ska han inte stå..

Ja han måste ju se att det går åt helvete? Eller är han tjurig för att alla säger att Eero har tappat det eller? Och liksom ska överbevisa?

JN27
    Deltagare

pb_90
    Deltagare

Just nu är Kilpeläinen sänket som drar ner alla andra spelare.. Man kan självklart argumentera för att spelarna ska fortsätta köra på som första och andra trots att det trillar in mål i baken. Men det är ju tack vare Kilpeläinen som momentumet skiftar över så överjävligt……… Nu känner jag mig nästan säker på kval alltså. Lika bra att ställa in sig på det.

JN27
    Deltagare

Där va den matchen körd. 3-1 och kanonspel till att tappa matchen.

pb_90
    Deltagare

Fast det första skottet måste styras väldigt tidigt i så fall? Det är så galet löst alltså…

carl
    Deltagare

Jaja. Två skott var allt de behövde. Fin styrning på sista.

Fin styrning på båda målen, först dock omedveten..

pb_90
    Deltagare

Det var tydligen inget genidrag att låta Kilpeläinen stå. Hoppas andramålvakten till nästa säsong är ett beprövat kort.. för han måste verkligen kunna ta plats.

JN27
    Deltagare

Åh jag orkar inte.. när laget äntligen spelar riktigt bra så ska Eero balla ur. Ställ honom åt sidan nästa match snälla!

Henric
    Keymaster

Jaja. Två skott var allt de behövde. Fin styrning på sista.

Personal Jesus
    Deltagare

Fan

Henric
    Keymaster

Jag blir inte riktigt klok på Eero. Varför övertänker han sådana där fladderpuckar så ofta?

pb_90
    Deltagare

Barnmisshandlaren Olsson! Thhhhööhhöhöhöhchchöchöhöhö!

Henric
    Keymaster

Var det Ispojkshataren Olsson som styrde in i eget mål på Glenns skott?

JN27
    Deltagare

Vi kommer nog ha lite bättre budget nästa år, men tror inte vi kommer va så fruktansvärt osmarta med budgeteringarna.

Yongma112
    Deltagare

Och jag vill ha kvar dem.

Jo, det är väl två delade läger här.
    Tycker forwardssidan till nästa säsong ser spännande ut utan dem. ”Rätt” kontrakt går ut och man får chansen att börja bygga som man vill. Men ska två Spinks in får jag inte ihop det på något sätt jag gillar.

Personal Jesus
    Deltagare

Fan vad jag hoppas på att NJ jobbar med att lösa ut Spinks till nästa säsong.

Och jag vill ha kvar dem.

Yongma112
    Deltagare

Fan vad jag hoppas på att NJ jobbar med att lösa ut Spinks till nästa säsong.

Personal Jesus
    Deltagare

Har jag fel eller åker de mer skridsko nu?

Visar 25 inlägg - 8,226 till 8,250 (av 13,266 totalt)