Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
- Detta ämne har 13,232 svar, 59 deltagare, och uppdaterades senast för 1 dag, 1 timme sedan av
Andreas.
-
FörfattareInlägg
-
26/01/2017 kl. 07:24 #3060
JN27
DeltagareHaha inte nog med att plustjänsten tillkommit. Varannan artikel på NA kräver att man har abonnemang. Vilket nackskott på sig själv verkligen. Går papperstidningen så dåligt alltså? Jag förstår då ingen mig vetligen i min egen generation har NA abonnerat till sig.
26/01/2017 kl. 01:21 #3059Status
Deltagare99kr i månaden för att se Hellsing stå och vara allmänt obekväm. Ha!
25/01/2017 kl. 16:41 #3058pb_90
DeltagareJA, Siim, Ekbom och nu även Viksten borta för resten av säsongen… Fan värre skadelista än Rögle typ.. men det uppmärksammas inte alls i media
25/01/2017 kl. 15:43 #3057pb_90
DeltagareJa han Hellsing(?) är ju bedrövlig på att leda sändningarna.. han verkar be om ursäkt bara för att han finns typ.. han vågade aldrig uttala kritik för ens de andra på tidningen började göra det osv..
25/01/2017 kl. 13:33 #3053JN27
DeltagareSundblad i NA:s live-tv: ”Är inte så lätt att hitta nyförvärv”
Obs! Nu slår det igenom. Betala för att läsa visa nyheter i NA
Hmm.. om NA håller samma kvalitet som tidigare i rapporteringen så ser jag ingen anledning att betala för det. Då vill jag ha mer för pengarna!
Kommer allt bli betaltjänst nu lr?
Dom kan ju inte mena allvar med en polistjänst. Vilka tror de att de är? Aftonbladet? Plus att deras livesändningar oftast är extremt undermåliga då jag själv uppfattar reportern som väldigt osäker i många fall. Okej om det faktiskt var riktiga experter som höll i showen.
Plustjänst givetvis!
25/01/2017 kl. 13:32 #3052JN27
Hmm.. om NA håller samma kvalitet som tidigare i rapporteringen så ser jag ingen anledning att betala för det. Då vill jag ha mer för pengarna!
Dom kan ju inte mena allvar med en polistjänst. Vilka tror de att de är? Aftonbladet? Plus att deras livesändningar oftast är extremt undermåliga då jag själv uppfattar reportern som väldigt osäker i många fall. Okej om det faktiskt var riktiga experter som höll i showen.
25/01/2017 kl. 13:29 #3051pb_90
25/01/2017 kl. 12:54 #3050Orebro Center
25/01/2017 kl. 10:42 #3049pb_90
DeltagareFan va kul! Glenn tar plats i det JVM-förberedande laget som ska åka på turnering till Schweiz. Tänk om en junior från Örebros program skulle ta sig hela vägen till JVM.. skulle vara så sjukt häftigt.
24/01/2017 kl. 20:51 #3048svhul23
DeltagareHelt rätt pb_90
Hatar att det alltid är så tyst, skulle vara roligt med lite positivt någon gång.24/01/2017 kl. 19:15 #3046pb_90
DeltagareJa man vill ju i varje fall höra att dom jobbar arslet av sig! Men dom VÄGRAR konstant med att gå ut med uppgifter.. ta bara det att dom släpper alla spelare själva trots att de läckt ut i media långt innan. Och nu känns det som att dom sitter och håller på en del förlängningar för att dom ska presentera allt i ett paket sen också.. Fan så dålig den här säsongen har varit.. allt ifrån spelare till ledare/styrelse
24/01/2017 kl. 17:56 #3041svhul23
DeltagareHar varit på Örebro hockeys matcher sedan det var utomhusrink bakom läktaren,
men så dålig info som nu kommer jag inte ihåg hoppas på otrolig skärpning24/01/2017 kl. 17:44 #3040svhul23
DeltagareTycker det är så jävla dåligt mot alla som alltid kommer till Bern Arena
att inte få någon info om laget eller förstärkning eller om tänker på lägga ner hela verksamheten
Tänkte börja gå på Kumla hockey istället24/01/2017 kl. 17:31 #3039Andreas
KeymasterPå lördag har ni möjlighet att grilla NJ och utvalda spelare i Fans Corner kl 11.30 om ni är privatpartner (har säsongskort).
23/01/2017 kl. 22:35 #3038pb_90
DeltagareJag tror att man enklare kan coacha bort Karlskoga. Sätt en kedja med Wandell som center på att ta bort Ejdsell och Co så blir det inte lätt för dom. Möter man Mora är det mycket jobbigare.. Dom har fler kedjor som producerar. Men visst Karlskoga på ren damp är inte så kul det heller..
23/01/2017 kl. 22:16 #3037JN27
DeltagareTror matchen mot Luleå blir väldigt avgörande. Såklart helt beroende på
Hur det går för Leksand. De ska dock inte ta poäng från HV men som det är idag vet man ju inte. Jag tror att vi ligget nedanför kvalsträcket på Lördag vid den här tiden!23/01/2017 kl. 22:06 #3036Status
DeltagareKänns väldigt uppgivet just nu. Hur tror ni det går mot Luleå?
23/01/2017 kl. 21:56 #3035Karl
DeltagareFahlen skriver på Twitter att det blir kval för Örebro och Rögle. Men att inget lag kommer åka ur.
Vetefan det om Örebro får möta Kga. Dom kommer gå på hörntänder, täcka skott med ansiktet och köra med spearing i varje närkamp. Våra junisar kommer de manglaJa, mot skogsraggarna är vi rökta, då är det inte ishockey längre som vi iofs heller inte behärskar. Hudda skadar de väl i första bytet.
Ja, Lihagen är ett långskott, han hänger knappt med i Västerås.
23/01/2017 kl. 21:05 #3034Orebro Center
Deltagare23/01/2017 kl. 20:43 #3033Orebro Center
DeltagareFahlen skriver på Twitter att det blir kval för Örebro och Rögle. Men att inget lag kommer åka ur.
Vetefan det om Örebro får möta Kga. Dom kommer gå på hörntänder, täcka skott med ansiktet och köra med spearing i varje närkamp. Våra junisar kommer de mangla23/01/2017 kl. 18:12 #3032Andreas
KeymasterTycker det är lite för stort fokus på nya spelare.
Innan Viksten ”blev” skadad ville jag inte ändra på truppen.Om jag förstått det rätt har han varit skadad hela säsongen, rätta mig gärna om jag Har fel.
Och där kan man fråga sig hur fan klubben tänker när de inte gör något åt hans skada.
Att han inte kan träna och spela för fullt är i det närmaste skandal.
Har klubben återigen kört över läkarteamet?
Hade klubben tagit hand om skadan i tid hade inte denna situation uppstått.AVGÅ PG
Höftproblemen har funnits där ganska länge tyvärr.
Ok, men varför inte gå wilde and crazy och operera honom direkt efter säsong?
Återigen, vad tänker klubben med?Autokorrekt from hell
AVGÅ PG
Det har inte varit så illa att det hindrat honom från spel och de hoppades väl att det skulle ”gå över”. Jag tror inte det var på nivån att en operation är nödvändig. Tror inte det är det idag heller. Det är nog mer en fråga om att vila nu. Man vill nog undvika operation i största möjliga mån.
23/01/2017 kl. 17:56 #3030Personal Jesus
DeltagareTycker det är lite för stort fokus på nya spelare.
Innan Viksten ”blev” skadad ville jag inte ändra på truppen.Om jag förstått det rätt har han varit skadad hela säsongen, rätta mig gärna om jag Har fel.
Och där kan man fråga sig hur fan klubben tänker när de inte gör något åt hans skada.
Hade klubben tagit hand om skadan i tid hade inte denna situation uppstått.AVGÅ PG
Ok, men varför inte gå wilde and crazy och operera honom direkt efter säsong?
Återigen, vad tänker klubben med?Autokorrekt from hell
AVGÅ PG
-
Det här svaret redigerades för 9 år, 3 månader sedan av
Personal Jesus.
23/01/2017 kl. 17:38 #3029svhul23
DeltagareTror inte några spelare vill spela i PGs strulklubb
Man ser hur andra klubbar får nya spelare hela tiden, men enligt klubben skulle väl
ingen av dom duga i Örebro med så många skador och dåliga värvningar som slutat
Det är fortfarande lika tyst från ledningen, hade hoppats någon info så den trogna publiken
fick veta vad som pågår.23/01/2017 kl. 17:24 #3028pb_90
DeltagareTycker det är lite för stort fokus på nya spelare.
Fast klart man ville ändra truppen innan Viksten blev skadad? Bara det att nu känner man panik över att truppen är så sjukt tunn..
När två linor drivs av relativt oprövade juniorer:
Gustafsson-Franzén-Haga
Wiklander-Jellvert-OlssonDessa är inte i närheten av att vara en ”spetskedja” i HA, och inte heller är det speciellt bra defensiva linor heller.. Det är ju våra två förstalinor som får gå in och spela BP också!
Och vår spets består alltså av:
MJ-Wandell-Mustonen
Weinstock-Libor-SquiresAlltså det är så jävla dåligt så jag dööööööööööööööööör
Och då har man inte ens kommit in på misären på backsidan
23/01/2017 kl. 17:11 #3027Andreas
KeymasterTycker det är lite för stort fokus på nya spelare.
-
Det här svaret redigerades för 9 år, 3 månader sedan av
-
FörfattareInlägg