Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
- Detta ämne har 13,232 svar, 59 deltagare, och uppdaterades senast för 1 dag sedan av
Andreas.
-
FörfattareInlägg
-
21/01/2017 kl. 18:30 #2995
pb_90
DeltagareHoppas ryktet om backen stämmer. Han har ju även fått representera Finland i diverse landskamper senaste två åren också. Kan ju alltid hoppas på han och en center! 🙂 tror dock att det inte finns sjukt mkt cash.. Lukko ligger ju rätt risigt till i finska ligan också så.
21/01/2017 kl. 16:21 #2994Andreas
KeymasterRykte ang back vet ej om det är riktigt? Jesse Virtanen
Vettig back. Hade inte sagt nej rent spontant.
21/01/2017 kl. 15:31 #2993pb_90
DeltagareAntilla var beredd att sänka sin lön med 25 procent för att stanna kvar, men någon var inte intresserad.
Autokorrekt trams
Han var ju en av de bäst betalda i ÖHK. Låt säga att han hade 250kkr/mån. Med 25% minskning så skulle han då tjäna ca 190kkr/mån.. Det var han inte i närheten värd tyvärr. Runt 140 kanske hade varit halvrimligt?
21/01/2017 kl. 14:23 #2992Status
DeltagareAntilla var beredd att sänka sin lön med 25 procent för att stanna kvar, men någon var inte intresserad.
Autokorrekt trams
Tror inte heller att någon skulle erbjuda att sänka sin lön idag. Och 25% lägre hade varit ett kap för ÖHK
21/01/2017 kl. 13:58 #2990Personal Jesus
Autokorrekt trams
-
Det här svaret redigerades för 9 år, 3 månader sedan av
Personal Jesus.
21/01/2017 kl. 13:40 #2989svhul23
DeltagareRykte ang back vet ej om det är riktigt? Jesse Virtanen
21/01/2017 kl. 13:24 #2987Status
DeltagareDet är väldigt tyst från ledningen ingen info över huvud taget
Kan det vara så att man suger ut alla pengar till bl.a PG och sedan lägger ner och börjar om i ettan, då har ju
dom som alltid är tysta och aldrig visar sig tjänat en bra slant.Haha nej knappast.. Man jobbar nog stenhårt med ekonomi och att hitta spelare just och kanske inte vill gå ut med någon info förns det är 100%. För min del får det gärna ta lite längre tid så man inte bara plockar in samma skit som tidigare.
Får man anta iaf.
-
Status.
21/01/2017 kl. 10:20 #2986svhul23
DeltagareDet är väldigt tyst från ledningen ingen info över huvud taget
Kan det vara så att man suger ut alla pengar till bl.a PG och sedan lägger ner och börjar om i ettan, då har ju
dom som alltid är tysta och aldrig visar sig tjänat en bra slant.21/01/2017 kl. 09:55 #2985pb_90
DeltagareLedin har blivit utlånad till någon match bara tror jag. Jag tror inte att dom skrev kontrakt med honom? Sen tror jag självklart att han skulle välja Luleå först, men känns som att det kan vara lite frostigt mellan han och Psten där efter hur det behandlade honom osv. Sen får vi ju inte glömma att han har spelat i många andra lag i SHL också. Jag känner också spontant att han rent spelmässigt skulle kunna bidra med en del, men jag är lite orolig för vad personen Per Ledin skulle kunna göra med gruppkemin. Han tar ju onekligen mycket plats i de lagen han är i.
21/01/2017 kl. 07:25 #2984Andreas
KeymasterLedin är ju väldigt speciell som person också, men det är väl en av anledningarna till att han fortfarande är aktiv.
21/01/2017 kl. 00:12 #2983Orebro Center
DeltagareSkulle Per Ledin komma till Sverige känns det som att det bara finns en klubb. Luleå.
Om dom vill ha honom
20/01/2017 kl. 23:48 #2982Status
DeltagareSkulle Per Ledin komma till Sverige känns det som att det bara finns en klubb. Luleå.
20/01/2017 kl. 23:40 #2981JN27
DeltagareVar spelar Per Ledin nu och hur lyckas han? Om han är i skaplig form är det bara att hugga honom om det finns en chans. Då har vi i alla fall en kille som vågar ställa sig framför mål och i kommande kvalet kan vara oerhört viktig med sin rutin.
Ledin är fortfarande kvar i Schweiz och uppges precis ha kritat på för klubben Red Ice. Så den kan vi nog släppa också.
20/01/2017 kl. 22:52 #2980Karl
DeltagareVar spelar Per Ledin nu och hur lyckas han? Om han är i skaplig form är det bara att hugga honom om det finns en chans. Då har vi i alla fall en kille som vågar ställa sig framför mål och i kommande kvalet kan vara oerhört viktig med sin rutin.
20/01/2017 kl. 22:17 #2979pb_90
DeltagareFan ge oss något rykte nu då så sjukt trist… Vad finns det ens för rimliga namn där ute?
Zackrisson har ju alla snackat om tidigare, men nu får han ju speltid och levererar? Varför skulle han byta då?
Sondell har precis bytt klubb och känns orimlig att han skulle byta.
Arlbrandt har blivit bänkad typ en match och redan tjatar alla om att han kommer att släppas.. herregud..
Det enda namnet som känns rimligt är väl Per Ledin. Sen är frågan om någon vill ha honom.. 38 bast.
Finns fan inga vettiga lirare som känns rimliga :'(
20/01/2017 kl. 18:27 #2978Status
DeltagareMason Raymond ser ut att gå till Kloten.
Det har stått så på EP jäkligt länge nu. Har du mer info? Annars känns det väl mest rimligt.. dom verkar inte ens ha fyllt ut hela utlänningskvoten heller. Antar att vi får veta inom kort! Svenska transfer-fönstret stänger väl den 15:e februari.
Läste på Swisshockeynews. Visserligen från 30’december.
20/01/2017 kl. 17:26 #2977pb_90
DeltagareJa har man höftproblem är väl inte 2tim skridskoåkning varje dag precis vad man behöver.. tror att det kommer att tära väldigt mycket på många andra spelare också. Märkligt upplägg som jag antar att Matsson har lite koll på..
20/01/2017 kl. 17:10 #2976Andreas
KeymasterDen ökade träningsdosen har inte slagit väl ut för Viksten som haft problem med höften.
Vet inte när han är åter, men det kommer dröja. Hoppas han slipper operation bara.
20/01/2017 kl. 16:08 #2975Henric
KeymasterSå skönt att se en målis (Julius) säga att ”det målet var mitt fel” och sedan bara gå vidare. Den ödmjukheten behöver man ha.
20/01/2017 kl. 15:32 #2974pb_90
Det har stått så på EP jäkligt länge nu. Har du mer info? Annars känns det väl mest rimligt.. dom verkar inte ens ha fyllt ut hela utlänningskvoten heller. Antar att vi får veta inom kort! Svenska transfer-fönstret stänger väl den 15:e februari.
20/01/2017 kl. 14:17 #2973Status
20/01/2017 kl. 07:55 #2972pb_90
DeltagareAlltså.. fan måste vara Sveriges i särklass bästa ledare.. lyllos Frölunda
20/01/2017 kl. 06:58 #2971pb_90
DeltagareJa Nyström är en idiot. Han verkar vara lite lätt schizofren! Han skriver ju i slutet av sin krönika att inget lag kommer att åka ur och att ligan är i praktiken stängd.. Snacka om helgardering.
Sen skrev han ju nyss om att han tyckte Wikegård skulle ta över efter Loob.. så jävla idiotisk och orimlig idé. Bara klickjageri!
Sen så när man lyssnade på hand podcast tidigare så slog det en hela tiden hur jävla självgod han verkar vara.. Han lät så sjukt mallig hela tiden fast han hade helt värdelösa idéer. Garanterat mobbad som barn..
20/01/2017 kl. 06:43 #2970Andreas
KeymasterVisst man har hjärta för laget och reagerar på allt negativt som skrivs, OCH DET SKA PG HA. Det jag dock känner är att hela Sveriges journalisttrojka är så jäkla emot Örebro. Det börjar kännas som att man provocerar och nedvärderar istället. Senast i raden är Magnus (Har aldrig haft rätt) Nyström.
Enligt honom är vi tydligen det enda laget som kan åka ur SHL.
http://www.expressen.se/sport/kronikorer/magnus-nystrom/magnus-nystrom-de-ar-de-enda-som-kan-aka-ur-shl/Nyström är ofta sen på bollen och bidrar sällan med något nytt i sina krönikor. Det är som att läsa Kapten Uppenbar där han försöker ta saker ett steg till för att försöka förbli relevant.
20/01/2017 kl. 06:42 #2969Andreas
KeymasterNågon som vet status på Grossman?
Axelskada skulle jag säga. Såg ut att ta mot nyckelbenet.
-
-
FörfattareInlägg