Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

Visar 25 inlägg - 11,701 till 11,725 (av 13,265 totalt)
  • Författare
    pb_90
    Deltagare

Leksand får flest numerära överlägen/match i hela SHL och minst numerära underlägen/match. Ändå så klagar dom MEST av alla fans.. skräll..

I övrigt, inte speciellt hållbart för ÖHK att ligga så högt i topp på antar underlägen när man har ett så bedrövligt boxplay. VI har nog tappat bra många poäng på detta..

http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2017/01/09/har-ar-laget-som-far-flest-powerplay-och-boxplay/

Orebro Center
    Deltagare

Tiden går och jag är orolig att Örebro kanske inte klarar av detta utan förstärkningar. Har det inte varit så tidigare att de ramlat in runt jul/januari?

Hur länge kan/får SHL ta in nya spelare? Är det till sista januari?

Sen finns det inget på marknaden är det ju inte mycket att göra åt. Tänkte kanske hyra något från KHL/Finska ligan där kanske några lag ser ut att missa slutspel, om det finns några

pb_90
    Deltagare

Marko Anttila nytt kontrakt med Jokerit till 18/19.

Fan, kan det inte komma in en ny toppcenter snart.. Typ Patrick Zackrisson…

JN27
    Deltagare

Stekhet Derek Ryan

Fattar inte varför NA ständigt måste rapportera om honom. Han VAR örebros spelare nu ÄR han inte det längre.

Orebro Center
    Deltagare
    Orebro Center
    Deltagare

Tack för PK;n. Hittade inte den heller igår kväll

JN27
    Deltagare

La dom inte upp någon PK igår?

Hittade den!

<span class=”embed-youtube” style=”text-align:center; display: block;”>[youtube https://www.youtube.com/watch?v=SkBDRpBCeoI?version=3&rel=1&fs=1&autohide=2&showsearch=0&showinfo=1&iv_load_policy=1&wmode=transparent&w=640&h=390%5D</span&gt;

Stort tack! Dom bör kanske jobba lite på ljudkvalitén haha!

Andreas
    Keymaster

Hittade den!

JN27
    Deltagare

Status
    Deltagare

Bra där, kan inte förstå att det inte renderade i matchstraff direkt.

http://www.shl.se/artikel/40pnaixoi-403dd/beslut-fran-disciplinnamnden

Det är för att Domarna i SHL hjälper topplagen hälsar Anders Eldebrink 😉

Gurra
    Deltagare

Bra där, kan inte förstå att det inte renderade i matchstraff direkt.

http://www.shl.se/artikel/40pnaixoi-403dd/beslut-fran-disciplinnamnden

Andreas
    Keymaster

Skulle vilja se presskonfen. Någon som vet om Frölunda brukar lägga upp dem?

De måste ha problem. Sidan laddar inte ens ordentligt för mig :-/

Andreas
    Keymaster

Leksand vann idag för att de kämpade hårdare än Malmö. Det blir ingen enkel match.

Håller med. Samtidigt tror jag chansen är större nu till poäng än för en vecka sedan. Hoppas jag iaf. Lite synd att skiftet inte skedde vid uppehållet så de fått lite mer tid. Men det är som det är

Absolut. Örebro har höjt sig. Det ser lovande ut.

Orebro Center
    Deltagare

Leksand vann idag för att de kämpade hårdare än Malmö. Det blir ingen enkel match.

Håller med. Samtidigt tror jag chansen är större nu till poäng än för en vecka sedan. Hoppas jag iaf. Lite synd att skiftet inte skedde vid uppehållet så de fått lite mer tid. Men det är som det är

Andreas
    Keymaster

JN27
    Deltagare

Med det här spelet vinner vi mot Leksand.

Gurra
    Deltagare

Vad tyckte ni om lill Huddas snurrfint och backhandsflipp mellan frölundaspelarens ben fram till Bobo då??

Andreas
    Keymaster

Den kommer. SHL är noga med att det ska komma ut kort efter match.

Orebro Center
    Deltagare

Gurra
    Deltagare

Så djävla nöjd med poäng.

Jag också, Sveriges bästa lag var väldigt konfunderade och med lite flax hade det kunnat bli 3 p efter Vikstens läge..

Orebro Center
    Deltagare

! pinne måste man ändå vara mycket nöjd med. Att Frölunda skulle dominera 3-3 spelet var inte konstigt, satt och hoppades på straffar faktiskt.

Arbetsnivån har höjts betänkligt och trots förlusten tror jag pinnen stärker laget.

Personal Jesus
    Deltagare

Så djävla nöjd med poäng.

Personal Jesus
    Deltagare

Jaaaaaaaaaaaa

Yongma112
    Deltagare

Kan inte vara såhär defensivt lagda. Inte så man vinner i Scandinavium.

Henric
    Keymaster

Leksand är mesttroligt bara en pinne bakom efter denna omgången. Blir en hyffsat viktig match mot de…

Visar 25 inlägg - 11,701 till 11,725 (av 13,265 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.