Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 12,526 till 12,550 (av 13,232 totalt)
  • Författare
    pb_90
    Deltagare

Håller med dig där Andreas! 🙂 Känns som att Wiklander lär petas när MJ ska in igen! Weinstock tar hans plats, möjligtvis något svårt att säga vem som ska ta Wiklanders plats i BP dock.

Och Wandell tror jag kommer att komma in i det mer och mer. Svårt att ställa om mindsetet från mest defensivt tänk till offensivt. Men självklart kommer Martin vara en injektion där och får dom lite medstuds och lite självförtroende så kan det nog bli bra!

Andreas
    Keymaster

Med det sagt, grymt skön seger! Hoppas vi kan fortsätta vinna på lördag mot Djurgården. Det gäller att se upp för Hultström nu bara.

Andreas
    Keymaster

Lite oroande att förstakedjan fungerar så dåligt som den gör. Det är sällan de får till något ordnat spel, men det är väl mer eller mindre bara en väntan på att Martin Johansson ska komma tillbaka. Han och Viksten hittar ju varandra sedan gammalt. Jag hoppas Wandell klickar med dem annars får de prova slänga in Haga där.

Just nu lever inte Wandell alls upp till någon stjärnstatus. Han är stabil och det syns att han har kvaliteter, men han producerar inte just nu.

Mustonen och Wandell har ju kemi, det vet vi, men det vore synd och skam att spräcka den kedjan. Alternativet är kanske att ersätta Mustonen med Haga som också är liknande spelartyp.

pb_90
    Deltagare

Domarn sög, Julius KUNG i sista! Första borde han ha tagit men så bra som han var i sista.. hoppas det håller sig.

Och getingkedjan var bästa som vanligt.. Och sen om MJ kommer in med Viksten där så kommer den kedjan komma igång också. Börja ljusna en aning 🙂

Bra PP och något bättre BP 😀

D.O
    Deltagare

Kände mig inte alls lika nervös idag som jag gjorde sist mot Malmö, spelet kändes mycket mer stabilt defensivt.

Andreas
    Keymaster

Jag vet knappt vad man ska säga. Totalt utspelade i första och sedan lyckades de styra spelet mer och mer, och det gjorde verkligen sitt.

D.O
    Deltagare

Spelaren ligger kvar, MÅSTE VARA UTVISNING.!! VI TAR HAN FÖR FASTHÅLLNING FÖR VI HAR INGEN JÄVLA NINING OM VAD SOM HÄNDE. Domaren får -3 av 100 möjliga. skitsamma att det var redan klart GÖTT med seger Bitter

D.O
    Deltagare

Hahaha, 3-5 I och för sig med tanke på att de måste chansa lite mer, men det var nog närmare Hv mål ^^

D.O
    Deltagare

Hv71 favorit hejaramsa är ”buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh *busvisslar* domar jävel”

D.O
    Deltagare

Vad finns det direkt att klaga på om Bp’t? de skott dom får ser hudda, inte mycket man kan säga om första målet.. Direkt på Tek.. kunde lika gärna varit 5v5

Andreas
    Keymaster

Vet inte om BP ser bra ut, men skönt att hålla ett för en gångs skull 🙂

Helt otrolig match överlag. Får vi med oss poäng hem är det en stor bedrift.

D.O
    Deltagare

Bp’t börjar se bra ut.. Mycket mer följsamma & håller bort spelarna fram mål bättre

Gromit
    Deltagare

ÅRETS I SÄRKLASS SÄMSTA DUMMARINSATS!!!

D.O
    Deltagare

Jävlar vad publiken gör skillnad

D.O
    Deltagare

Heinrich hästspark till skott.. ser ju ut som han passar när han skjuter slagskott xD

Personal Jesus
    Deltagare

ojojojojoj

D.O
    Deltagare

Känns som att spelarna inte pratar i Bp överhuvudtaget, Wiklander stod väldigt ensam ingen Hv spelare som direkt var o högg & han panik rensar en puck som knappt lämnar isen… och de blir kvar!!!,,, YES!! & 1sec kvar tills vi spelar PP- Sweet

Personal Jesus
    Deltagare

JAAAAAAAAAAA 3-3

D.O
    Deltagare

Snyggt PP mål fyfan vad backen gick bort sig haha

Personal Jesus
    Deltagare

JAAAAAAAAAAAAAAA

D.O
    Deltagare

Vafan gjorde Eric Christensen där?? Vafan känns som när man spelade fotboll i lågstadiet alltid en lat jävel som står och fiskar på målgården och väntar på pass rör inte en fena tills laget får tag i bollen!.

D.O
    Deltagare

Någon som tyckte att det var märkligt att Hellström åkte ut 2min i första efter att Tedenby fick ett litet Cp-ryck

D.O
    Deltagare

jag F*cking älskar Greg Squires! Han är sjukt liten, Men går alltid först in i alla dueller Han spelar som han är 2m lång & väger 100kg+ !!

Personal Jesus
    Deltagare

Nu spelar dom riktig Kenta-Hockey igen, trött och uddlöst.

HV gör oss dåliga.
    Vi möter Sveriges just nu bästa lag.

Det känns som att traumat efter Stefan Liv äntligen har lagt sig.

JN27
    Deltagare

Bara att konstatera…
    Vi behöver en riktigt kompetent huvudtränare och några riktiga stjärnor vilket vi dessvärre saknar nu…

Jag klandrar vår GM för allt detta. Tycker inte att det är Thornbergs fel för fem öre att det går som det går. Men som Wikegård sa så är det dåliga värvningar genom åren som gjort att det blir såhär säsong efter säsong. Dom har satt ett orimligt mål och snart börjar panikvärvningarna.

Visar 25 inlägg - 12,526 till 12,550 (av 13,232 totalt)