Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 12,951 till 12,975 (av 13,240 totalt)
  • Författare
    pb_90
    Deltagare

Även om P.Andersson ser marginellt bättre ut så ser vår backsida oerhört svag ut.. Känns som att tex alla målen mot Leksand var misstag. Känns som att vi kommer att hamna på ungefär samma plats som förra året i dagsläget. Leksand och Karlskrona bör sluta efter men i övrigt så lär ÖHK kämpa för varje lag! Och topp sex känns i nuläget orimligt. Det skulle vara ifall det blir magiskt när JA och MJ blir spelklara.

Den enda ljusglimten på backsidan måste jag säga är Zamorsky. Hans roll är att producera poäng och en intern poängligaledning på försäsongen = awesome! Sen ser det fortfarande lite skakigt ut bakåt då.

Jag ser nåt på you tube när sökte,live stream som börjar om 21 timmar..brynäs mot Örebro..

D.O
    Deltagare

vet någon om morgondagens match kommer att sändas via webben?

Andreas
    Keymaster

Vill minnas något liknande. Började inget vidare, men blev bättre och bättre.

D.O
    Deltagare

Vill minnas att Andersson avslutade förra säsongen klart godkänt.

• Det här svaret redigerades för 9 år, 8 månader sedan av D.O.
    Andreas
    Keymaster

Har inte Andersson sett väldigt bra ut?

Väldigt bra tycker jag är en överdrift. Helt okej skulle jag väl säga. Ser i varje fall mycket bättre ut än i början på förra säsongen.

Jo, menade nog att säga att han såg väldigt mycket bättre ut än tidigare 🙂

pb_90
    Deltagare

Väldigt bra tycker jag är en överdrift. Helt okej skulle jag väl säga. Ser i varje fall mycket bättre ut än i början på förra säsongen.

Andreas
    Keymaster

Andreas
    Keymaster

Bah, stats.swehockey.se har Glenn Gustafsson som assist till Wandells mål. Han är inte ens ombytt. Han har inte varit på isen vad jag sett.
    Undrar vem som hade andraassist på det målet?

Jaa..Örebro blandar o ger,blandar snyggt spel med kaos!

Andreas
    Keymaster

Försvarsspelet känns väl inte alltid helt lysande.

Andreas
    Keymaster

Efter 3 år av streaming känns Cmore Sport för 200kr i månaden i sex månader för extremt välinvesterade pengar.

Örebro hade väl en bra första halva av perioden och en sämre andra halva. Dum utvisning av Wiklander och svagt BP.

D.O..vet hur det är. Har haft så många år. Har numera riktigt bra nät trots landet..kör boxer antenn och köper C more vinterhalvåret.där ju inte hockey HD via tv.n utan får ta via mobilen och skicka till tv.n.peppar peppar går galant.men som sagt så suttit o glott på datan o det hackat o gått ner o svurit och fan i mig det hände alltid när mål kändes det som.🤔Håller tummarna att det engånghändelse för din del!😯

D.O
    Deltagare

R&W själv sitter jag och räknar alla 14pixlar (96mbit/s enligt bredbandskollen) och det hackar var 20:e sekund, Jag hoppas & tror att detta bara är en engångsföreteelse, enligt Oldeen på twitter sa han efter förra säsongen att dom var medvetna om problemet & skulle fixa det till denna..

• Det här svaret redigerades för 9 år, 8 månader sedan av D.O.

D.O jag skickar från mobilen till tv.n idag.riktigt bra kvalitet!.😃

D.O
    Deltagare

var är Adolfsson?

Andreas
    Keymaster

Örebro känns strået vassare.

Samtidigt kul att se Örebro-produkter i VH 🙂

D.O
    Deltagare

Wandell är en sådan galen kvalité spelare i allt han gör

D.O
    Deltagare

ahh, Man börjar känna att hockey säsongen är pågång, fyfan vad jag har saknat er Cmore värdelösa sändingar via webben för 300kr/mån

Orebro Center
    Deltagare
    Andreas
    Keymaster

OK, jag förstår. Jag får kolla om det finns någon bättre lösning för att återställa lösenordet.

Personal Jesus
    Deltagare

Andreas….Vid återställning får skall man skriva in nytt lösenord och därefter kommer problemet, det fungerde helt enkelt inte. Det nya lösenordet sket sig.

Använder crome.

För mig sk experter typ aftonbladet eller annan kvällsblaska totalt 0 värde.
    Jag har aldrig brytt mig och sällan hört efter en säsong ”vad var det jag sa”!..Dom har fått en roll, grunden vanlig journalist.Hockeykunskap noll.
    Men säljer några aftonbladet + i detta fall när analyserar alla lag.
    Nästa gång analyserar samma journalist den godaste kräftan!

Som o tippa 1×2.
    Ger mer när vi här ventilerar!
    O skål för övrigt,

😊!Snart kör vi
    Så det ryker!

Yongma112
    Deltagare

Någon som kan länka Aftonbladets analys av Örebro. Finns i plus bilagan.

Varsågod 🙂 http://i.imgur.com/BuMj2Tn.jpg

Fick inte riktigt med allt. Resten kommer nedan.

VÄRVNINGSBETYG SÅ HÄR LÅNGT

Godkänt, men inte så mycket mer. Inte speciellt tunga förluster, men heller inte speciellt många tunga värvningar. På förhand känns Örebros slagstyrka som för ett år sedan, möjligen något starkare om Wandell blir den spelare ÖHK hoppas.

DET BEHÖVS

Ytterligare någon forward med offensiv potential för att avlasta förstakedjan.

Genombrottet: Örebro har inte direkt gjort sig känt för att släppa fram unga talanger. Samma sak i år, men det ska bli spännande att följa Gustaf Franzén.

Floppen: Finländaren Siim Liivik ska vara både en profil och publikfavorit i Behrn Arena. Jag är inte lika säker.

Poängkungen: Fungerar kemin med Tom Wandell lär Martin Johansson hamna på de runt de 46 poäng han sprutade in för två år sedan.

Han tippar oss på en 10e plats.

• Det här svaret redigerades för 9 år, 8 månader sedan av Yongma112.
    Orebro Center
    Deltagare

Apropå Siim. Jag har inte sett en enda match än så länge (bara målen i sammandrag).

Hur tycker ni, som sett matcher, att han klarar centerrollen rent generellt? Det defensiva ansvaret, i egen zon, i uppspelen etc? Är han en naturlig center?

När jag studerade laget på papperet och med alla nya centrar trodde jag nog att Siim istället kanske borde ta en forwardroll och böka efter sargerna och checka. Men det är som sagt bara i teorin. Jag måste få se laget i spel först. Men Franzen har ju fått jättebra omdömen i rapporterna och snart kommer ju Joakim tillbaka.

Visar 25 inlägg - 12,951 till 12,975 (av 13,240 totalt)