Läktartugg
Hem › Forum › Hockeysnack › Läktartugg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
- Detta ämne har 13,248 svar, 59 deltagare, och uppdaterades senast för 18 timmar, 51 minuter sedan av
Kovacs.
-
FörfattareInlägg
-
15/08/2016 kl. 21:27 #770
GladeOlle
DeltagareKommer man kunna streama matchen mot almtuna på något sätt? Någon som vet?
13/08/2016 kl. 18:21 #765Andreas
KeymasterNågon som varit nere på någon träning och sett hur kedjor och backpar varit ihopsatta?
13/08/2016 kl. 14:52 #757Orebro Center
DeltagareTycker det är kul att Backström verkar få en chans i år. Ska bli mycket intressant att se hur han klarar sig
10/08/2016 kl. 11:14 #752Andreas
KeymasterCirka 130 platser kvar nu.
09/08/2016 kl. 21:57 #751Orebro Center
DeltagareKöpte just två sittplats på rad 9 på långsidan (sista sektionen före hörnet). Hade tur. Mest på rad 1 och spridda andra som skrivet ovan
09/08/2016 kl. 08:53 #750JN27
DeltagareLäste att det endast återstod 180 platser i Löfbergs inför premiären under gårdagen. Dessa är förhoppningsvis sålda nu.
Kan vi gå mot ett större bortafölje än vid premiären tro?08/08/2016 kl. 12:39 #747Andreas
KeymasterBiljetterna går åt snabbt. Nu verkar det mest finnas spridda platser på övre etage eller raderna längst ner vid plexiglaset.
08/08/2016 kl. 05:48 #742Andreas
KeymasterBtw – Går inte Örebro på is lite väl sent jämfört med andra lag?
Det är ungefär nu alla går på is. Örebro är inte först, men kanske bland de senare.
Några har gått på is ungefär en vecka och Örebro gick ju egentligen på is tidigare i veckan.08/08/2016 kl. 00:01 #741Senetrec
DeltagareHåller med om att det var avslaget jämfört med förra året. Pinsam känsla infann sig när man försökte få igång publiken med div hejaramsor, pussar och dans. Till och med körde man ”vulkanen”, dessutom helt fel. Nah…detta får man nog göra bättre tycker jag.
Längtar enormt efter den ”rätta” gamla vanliga stämningen i BA!07/08/2016 kl. 21:42 #740Orebro Center
DeltagareDe hade ju stäng av hela bortre långsida. ser att massa spelare senare fick ena halvan. Visste de att det inte skulle komma er folk?
Lite avslagen känsla denna gång
Btw – Går inte Örebro på is lite väl sent jämfört med andra lag?
07/08/2016 kl. 18:39 #739Senetrec
Deltagare20min kvar till ispremiären och inte ens halvfullt!?!? Förra året var det ju smockfullt. Hmm…
03/08/2016 kl. 05:39 #726Andreas
KeymasterÄndrat i texten. Blev fel på den biten 🙂
02/08/2016 kl. 21:27 #724GladeOlle
DeltagareFast 8/8 är på måndag så artikelförfattaren måste ha blandat ihop månaderna,så långt i framtiden är det inte. Tycker ändå det är fegt att inte släppa biljetterna för alla samtidigt.
02/08/2016 kl. 20:27 #722Andreas
KeymasterÄr jag fel ute som blir irriterad på att Färjestad gör detta:
02/08/2016 kl. 14:52 #717Orebro Center
DeltagareVilken straff ;0)
01/08/2016 kl. 20:17 #716Senetrec
DeltagareÄr omklädningsrummet klart nu? Är det någon som har bilder på hur det blev?
31/07/2016 kl. 13:37 #713Orebro Center
DeltagareDet är gratis, ingen biljett behövs.
Ah ok. Tack för svar. Då vet jag
31/07/2016 kl. 12:07 #712GladeOlle
DeltagareDet är gratis, ingen biljett behövs.
31/07/2016 kl. 11:41 #711Orebro Center
DeltagareNågon som vet om det behövs biljetter till ispremiären och i sådanafall då vart man får tag på dem? Har försökt googla men hittar inget
30/07/2016 kl. 11:57 #706GladeOlle
DeltagareOkej tack.
Tänkte kuppen i slovakien borde gå på typ eurosport eller slovakisk tv, men det kanske inte är mer än träningsmatch kupp där?30/07/2016 kl. 10:10 #705Andreas
KeymasterDet är bara ”bortamatcher” i år på grund av bygget. De bortamatcher som vi har i närområdet är tanken att Örebro ska streama, men det beror på faciliteterna. Övriga bortamatcher är upp till hemmalaget.
Cupen i Slovakien ska de försöka streama själva.
30/07/2016 kl. 09:03 #704GladeOlle
DeltagareÄr det någon som vet om träningsmatcherna kommer att kunna streamas?
27/07/2016 kl. 21:05 #703Orebro Center
DeltagareKänner mig mer och mer inne på att det här vore vår starkaste uppställning…
Johansson, Wandell, Viksten
Haga, Andersson, Mustonen
Squires, Franzén, Hudacek
Olsson, Liivik, WiklanderTror Haga kommer få en centerroll på Liiviks bekostnad, medan Liivik kommer få en ytterforwardplats för att smälla på och böka efter sargerna
27/07/2016 kl. 12:37 #702Gromit
DeltagareKänner mig mer och mer inne på att det här vore vår starkaste uppställning…
Johansson, Wandell, Viksten
Haga, Andersson, Mustonen
Squires, Franzén, Hudacek
Olsson, Liivik, Wiklander26/07/2016 kl. 23:09 #700Orebro Center
DeltagareOch där gifte sig Libor. Stort grattis :0)

-
Det här svaret redigerades för 9 år, 11 månader sedan av
Orebro Center.
-
Det här svaret redigerades för 9 år, 11 månader sedan av
-
FörfattareInlägg