Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 13,076 till 13,100 (av 13,249 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #770
    GladeOlle
    Deltagare

    Kommer man kunna streama matchen mot almtuna på något sätt? Någon som vet?

    #765
    Andreas
    Keymaster

    Någon som varit nere på någon träning och sett hur kedjor och backpar varit ihopsatta?

    #757
    Orebro Center
    Deltagare

    Länktips: Motin i gips

    Tycker det är kul att Backström verkar få en chans i år. Ska bli mycket intressant att se hur han klarar sig

    #752
    Andreas
    Keymaster

    Cirka 130 platser kvar nu.

    #751
    Orebro Center
    Deltagare

    Köpte just två sittplats på rad 9 på långsidan (sista sektionen före hörnet). Hade tur. Mest på rad 1 och spridda andra som skrivet ovan

    #750
    JN27
    Deltagare

    Läste att det endast återstod 180 platser i Löfbergs inför premiären under gårdagen. Dessa är förhoppningsvis sålda nu.
    Kan vi gå mot ett större bortafölje än vid premiären tro?

    #747
    Andreas
    Keymaster

    Biljetterna går åt snabbt. Nu verkar det mest finnas spridda platser på övre etage eller raderna längst ner vid plexiglaset.

    #742
    Andreas
    Keymaster

    Btw – Går inte Örebro på is lite väl sent jämfört med andra lag?

    Det är ungefär nu alla går på is. Örebro är inte först, men kanske bland de senare.
    Några har gått på is ungefär en vecka och Örebro gick ju egentligen på is tidigare i veckan.

    #741
    Senetrec
    Deltagare

    Håller med om att det var avslaget jämfört med förra året. Pinsam känsla infann sig när man försökte få igång publiken med div hejaramsor, pussar och dans. Till och med körde man ”vulkanen”, dessutom helt fel. Nah…detta får man nog göra bättre tycker jag.
    Längtar enormt efter den ”rätta” gamla vanliga stämningen i BA!

    #740
    Orebro Center
    Deltagare

    De hade ju stäng av hela bortre långsida. ser att massa spelare senare fick ena halvan. Visste de att det inte skulle komma er folk?

    Lite avslagen känsla denna gång

    Btw – Går inte Örebro på is lite väl sent jämfört med andra lag?

    #739
    Senetrec
    Deltagare

    20min kvar till ispremiären och inte ens halvfullt!?!? Förra året var det ju smockfullt. Hmm…

    #726
    Andreas
    Keymaster

    Ändrat i texten. Blev fel på den biten 🙂

    #724
    GladeOlle
    Deltagare

    Fast 8/8 är på måndag så artikelförfattaren måste ha blandat ihop månaderna,så långt i framtiden är det inte. Tycker ändå det är fegt att inte släppa biljetterna för alla samtidigt.

    #722
    Andreas
    Keymaster

    Är jag fel ute som blir irriterad på att Färjestad gör detta:

    Färjestad släpper premiärbiljetter till egna fansen

    #717
    Orebro Center
    Deltagare

    Vilken straff ;0)

    Länk: Spjutstraffen

    #716
    Senetrec
    Deltagare

    Är omklädningsrummet klart nu? Är det någon som har bilder på hur det blev?

    #713
    Orebro Center
    Deltagare

    Det är gratis, ingen biljett behövs.

    Ah ok. Tack för svar. Då vet jag

    #712
    GladeOlle
    Deltagare

    Det är gratis, ingen biljett behövs.

    #711
    Orebro Center
    Deltagare

    Någon som vet om det behövs biljetter till ispremiären och i sådanafall då vart man får tag på dem? Har försökt googla men hittar inget

    #706
    GladeOlle
    Deltagare

    Okej tack.
    Tänkte kuppen i slovakien borde gå på typ eurosport eller slovakisk tv, men det kanske inte är mer än träningsmatch kupp där?

    #705
    Andreas
    Keymaster

    Det är bara ”bortamatcher” i år på grund av bygget. De bortamatcher som vi har i närområdet är tanken att Örebro ska streama, men det beror på faciliteterna. Övriga bortamatcher är upp till hemmalaget.

    Cupen i Slovakien ska de försöka streama själva.

    #704
    GladeOlle
    Deltagare

    Är det någon som vet om träningsmatcherna kommer att kunna streamas?

    #703
    Orebro Center
    Deltagare

    Känner mig mer och mer inne på att det här vore vår starkaste uppställning…

    Johansson, Wandell, Viksten
    Haga, Andersson, Mustonen
    Squires, Franzén, Hudacek
    Olsson, Liivik, Wiklander

    Tror Haga kommer få en centerroll på Liiviks bekostnad, medan Liivik kommer få en ytterforwardplats för att smälla på och böka efter sargerna

    #702
    Gromit
    Deltagare

    Känner mig mer och mer inne på att det här vore vår starkaste uppställning…

    Johansson, Wandell, Viksten
    Haga, Andersson, Mustonen
    Squires, Franzén, Hudacek
    Olsson, Liivik, Wiklander

    #700
    Orebro Center
    Deltagare

    Och där gifte sig Libor. Stort grattis :0)

    Libor marriage

    Länk om Bröllopet

    • Det här svaret redigerades för 9 år, 11 månader sedan av Orebro Center.
Visar 25 inlägg - 13,076 till 13,100 (av 13,249 totalt)