Läktartugg

Läktartugg

Hem Forum Hockeysnack Läktartugg

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Visar 25 inlägg - 2,951 till 2,975 (av 13,266 totalt)
  • Författare
    Andreas
    Keymaster

Helt OK första. Riktigt snyggt mål i powerplay.

Väldigt petiga utvisningar först och sen släppte de lite allt möjligt.

Personal Jesus
    Deltagare

Radiosporten skall ha fokus på bp/pp ikväll.
    Med lite fokus på oss och Växjö som det verkar.

Andreas
    Keymaster

Fulhacket verkar funka som innan nu. Noterar vad jag gjorde denna gång 😉

Andreas
    Keymaster

Test.

Andreas
    Keymaster

När jag tryckt på skicka kommer jag till sista sidan.

Japp, noterat och försöker fixa om jag kommer ihåg hur fan jag gjorde sist 🙂

Personal Jesus
    Deltagare

När jag tryckt på skicka kommer jag till sista sidan.

Personal Jesus
    Deltagare

Skickas direkt till sista sidan.

Andreas
    Keymaster

Är det ”normalt” igen?

Nej

Vad är det som inte stämmer? Svarsrutan ligger längst upp och sorteringen är nyast till äldst för mig.

Personal Jesus
    Deltagare

Är det ”normalt” igen?

Nej

Andreas
    Keymaster

Är det ”normalt” igen?

Andreas
    Keymaster

Verkar vara en ”djupdykning” av Örebro på Hockeylabbet ikväll. Mummsfillibubububa!

Tiden går bra långsamt just nu.

Och jag ser att något är knas med forumet. Jag får kolla på det.

Jag körde in WP 5.3 och ny version av forumet, men allt verkar inte blivit bra.

Personal Jesus
    Deltagare
    pb_90
    Deltagare

Verkar vara en ”djupdykning” av Örebro på Hockeylabbet ikväll. Mummsfillibubububa!

JN27
    Deltagare

Lasch spelade ju idag så han lär väl spela mot oss. Men i övrigt var det ganska hyfsade avbräck i Frölunda.

Andreas
    Keymaster

Här är källan. Han har haft rätt förut, men han skrev också att Högberg var klar. https://twitter.com/StanTheMan1978/status/1194272498231205888

rodvitaarmen
    Deltagare

Ser att det florerar teorier om att Kovacs skulle vara aktuell redan i närtid. Kan det möjligen ligga en sanning i det tro? Jag är inte särskilt övertygad.

Var har du sett det? Har letat men inte hittat något om det.

JN27
    Deltagare

Ser att det florerar teorier om att Kovacs skulle vara aktuell redan i närtid. Kan det möjligen ligga en sanning i det tro? Jag är inte särskilt övertygad.

pb_90
    Deltagare

Vi ser ut att slippa Ryan Lasch på torsdag.

Ja det var väl lite dag till dag där va? Man kan ju alltid hoppas att han står över just vår match! 😉

Personal Jesus
    Deltagare

Vi ser ut att slippa Ryan Lasch på torsdag.

Elbowing
    Deltagare

Kan vi diskutera Abris fortsatta negligeringar av Örebro i senaste podden? Inte ens när vi leder serien är vi tillräckligt bra och har ett särskilt bra lag. Han tror vi rasar till play in.

Låt dom hållas! Det är rätt så skönt att vi inte har favoritstämpeln som tex Växjö,Bara att hoppas att dom har jävligt fel när säsongen är slut.😜

pb_90
    Deltagare

Fifan, första livematchen nu på länge bokad! Lördag mot Malmö står jag i klacken med far min! B-) Ska försöka spara röst tills dess!

Du får flytta hem helt enkelt 🙂

Mjaaaa! 😉 Men jag borde kunna chippa in ett gäng matcher per år i varje fall… men det är svårt att få ihop alltså..

pb_90
    Deltagare

Kan vi diskutera Abris fortsatta negligeringar av Örebro i senaste podden? Inte ens när vi leder serien är vi tillräckligt bra och har ett särskilt bra lag. Han tror vi rasar till play in.

Håller på att lyssna nu i ren självspäkelse. Är ju stark motståndare till deras podd eftersom det mestadels är trams eller klicheer. Den nya snubben dom har plockat låter ju livrädd också, som att han skulle få stryk av dom andra om han säger något dumt.

Men Abris analyser är väl inte alltid speciellt vassa… Favoriten är nog Arlbrandt i SHL-podden? Tycker att han ofta kommer med bra instick. Den podden slår ju sportbladets med hästlängder både i underhållningsvärde och informationsmässigt.

JN27
    Deltagare

Andreas
    Keymaster

Fifan, första livematchen nu på länge bokad! Lördag mot Malmö står jag i klacken med far min! B-) Ska försöka spara röst tills dess!

Du får flytta hem helt enkelt 🙂

pb_90
    Deltagare

Visar 25 inlägg - 2,951 till 2,975 (av 13,266 totalt)